ישראל מתגייסת: קמפיין גיוס תרומות לשיקום משפחת דומנוביץ' מהתאונה שזעזעה את המדינה

צילום: JGIVE

ישראל היפה: יומיים אחרי התאונה שזעזעה את המדינה, עלה לאוויר קמפיין מימון המונים למען משפחת דומנוביץ' – והמונים החלה להתגייס למטרה.

ביום רביעי, במהלך יום העצמאות, משפחת דומנוביץ' היתה בדרכה לעל האש המסורתי. האמא, אילה, מספרת כי שררה באוטו אווירת התרגשות ושמחה, ושירי ארץ ישראל התנגנו ברקע. לפתע, סטה רכב מהנתיב הנגדי בכביש 40 ונכנס בעוצמה רבה ברכב המשפחה. ברכב ישבו אב המשפחה אליה, האם אילה, וארבעת ילדיהם הקטנים: אורי (7), נטע (6), שחר (4) ומעין (10 חודשים).

התאונה הקטלנית גבתה את חייו של התינוק מעין ז"ל, ופצעה אנושות את אליה ואורי, שמורדמים ומונשמים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים סורוקה, שם נלחמים על חייהם ברגעים אלו. אילה, נטע ושחר נפצעו בינונית אך פצעי הנפש גדולים מנשוא גם אם אינם ניכרים בגוף.

המשפחה עושה כל שביכולתה כדי לעטוף ולהתחיל באיסוף הרסיסים ושיקום הפצעים הקשים אך כבר ברור שטיפולי הגוף והנפש שיידרשו בכדי לשקם ולהזרים חיים למשפחה הם עצומים. המשפחה תעבור תהליך שיקום ארוך ומורכב שייפרש על פני שנים ארוכות ויגבה מחירים כלכליים ונפשיים כבדים.

- פרסומת -

המשפחה המורחבת, נכתב בדף הקמפיין, מחבקת ומשקיעה כל הון אנושי, כלכלי ופיזי העומד לרשותה במצב כרגע, אך לאור הטיפול ארוך הטווח שיידרש קוראים לעם ישראל לפתוח את הלב ולחבק את משפחת דומנוביץ', כל אחד כפי אפשרותו וכאשר ידבנו ליבו.

לתרומות באתר JGive לחצו כאן