כיצד לפתוח חנות מקוונת בשנת 2023 (מדריך שלב אחר שלב)

קרדיט תמונה FREEPIK

בחר פלטפורמת מסחר אלקטרוני

פלטפורמת מסחר אלקטרוני מאפשרת לך לבנות ולהתחיל חווית חנות מקוונת, לבצע מכירות ולמלא הזמנות. רוב האנשים חושבים שפלטפורמת מסחר אלקטרוני היא כמו בונה אתרים: אתה פשוט מפרט מוצרים חדשים ומקבל תשלומים מקוונים. אבל הם יכולים לעשות הרבה יותר מזה.

פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך פועלת כמרכז הבקרה של כל העסק שלך, ובעצם על ידי הקמת אתר סחר שולטת בכל דבר ממלאי ועד שיווק, ומעניקה לך את כל הכלים שאתה צריך כדי למכור באינטרנט ולספק תמיכת לקוחות בפנייה ל Realmedia אתה יכול לקבל מענה לשאלות שלך .

תכונות עיקריות שיש לחפש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני כוללות:

  • שמישות –  תוכנת המסחר האלקטרוני שלך צריכה להיות קלה לשימוש, במיוחד אם אתה עושה אותה בעצמך בהתחלה. חפש כלי שהוא אינטואיטיבי ומשתמש בגרור ושחרר חנויות מקוונות כדי ליצור בקלות את החנות המקוונת שלך. קבע הדגמה או ניסיון חינם אם אתה רוצה לגלות בעצמך.
  • תמיכת לקוחות נגישה – חפש פלטפורמה שמציעה תמיכה לאורך כל הדרך. 
  • קופה ללא בעיות – קופה יעילה היא קריטית לביצוע מכירות. מצא פלטפורמת מסחר אלקטרוני שמקלה על קונים לקנות את המוצרים שלך. 
  • אחסון אתרים –  מארח אתרים מאחסן מידע ותוכן באתר המסחר האלקטרוני שלך במסד נתונים של שרת. אתה צריך אירוח אתרים כדי לאפשר לאנשים לגשת לחנות המקוונת שלך. תוכנות מסוימות למסחר אלקטרוני מציעות אירוח אתרים מובנה, בעוד שאחרות דורשות ממך להשתמש בפתרון של צד שלישי.

החליטו על קהל יעד

- פרסומת -

קהל יעד הוא קבוצת האנשים שבהם מתמקדים מאמצי השיווק שלך. כשאתה פותח עסק מסחר אלקטרוני, הכרת הקהל האידיאלי שלך היא קריטית. זה עוזר לך למצוא לקוחות חדשים בקלות רבה יותר ולמשוך קונים מתעניינים לאתר שלך, וכתוצאה מכך אחוזי המרה גבוהים יותר ויותר מכירות. 

קרדיט תמונה FREEPIK

אתה יכול ליצור קהל בכל גודל או תכונה, בהתאם למוצרים שאתה מתכנן למכור. עם זאת, ישנן שלוש קטגוריות עיקריות להסתכל עליהן כיזם מסחר אלקטרוני חדש: 

  • דמוגרפיה –  כולל מאפיינים כמו גיל, מין, עיסוק, השכלה והכנסה.
  • מקום –  קבוצות שמחלקות את השוק לפי מיקום גיאוגרפי, כך שתוכלו לשרת אזור ספציפי טוב יותר.
  • תחומי עניין – בנוי סביב פסיכוגרפיה וכולל עמדות, אישיות, דעות ואורח החיים של הקהל שלך.

אם כבר יש לך מוצר, בחירת קהל יעד קלה יותר. שאלו את עצמכם: מי קונה את המוצר שלי? איך הם? מה הגיל שלהם? אסוף את המידע הזה לכדי אישיות של קונה וכלול אותו בתוכנית העסקית שלך. תרצה את זה כשאתה יוצר מסעות פרסום להעתקה ושיווק באתר שלך. 

אם עדיין אין לך מוצר, חשבו על סוגי האנשים שאתם מכירים הכי טוב. לדוגמה, אולי אתה אוהב חיות מחמד ומבינה היטב בעלי חיות מחמד אחרים בשנות ה-40 וה-50 לחייהם. רוב הסיכויים שיש לך מושג טוב על מה הם אוהבים ומה לא אוהבים, הצרכים והפחדים שלהם. זה יכול להיות קהל היעד שלך. כדי למכור באינטרנט, אתה צריך להכיר ולהעריך את הקהל שלך באמת. לעזרה נוספת בקביעת זה, קרא איתור הלקוח האידיאלי שלך: כיצד להגדיר ולהגיע לקהל היעד שלך.

בחר את המוצרים שלך

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני יזמים הוא למצוא מוצרים רווחיים למכירה. להעלות רעיונות למוצרים זה קצת מסובך, אבל אם יש לך קהל יעד בראש, אתה צעד אחד קדימה. למרבה המזל, יש הרבה הזדמנויות למצוא מוצרים למכירה, בין אם אתה מייצר, מוכר מחדש או דרופשיפינג. 

אתה יכול למצוא מוצרים רווחיים למכירה במספר דרכים:

  • פנייה לחובבים נלהבים
  • לך עם התשוקה האישית שלך
  • נצל את הטרנדים מוקדם
  • תראה מה מגמה בשוקי מקומות מקוונים

נכתב בשיתוף  https://danielzrihen.co.il/how-to-choose-a-good-seo/