כיצד לקנות מכונית במצב חדש במחיר של רכב משומש

צילום: יוניון מוטורס בע"מ

בשיתוף מתם מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה חיפה.

כולנו היינו מעדיפים לנהוג על רכב חדש אשר ניתן להיות בטוחים כי מצבו המכאני טוב ואמין, כי מערכות הבטיחות שלו מתוחזקות ופועלות בצורה הטובה ביותר. למרבה הצער, מחירם של רכבים חדשים בישראל הוא מהגבוהים בעולם, ועבור רבים מאיתנו זו פשוט אינה אופציה ריאלית. יוניון מוטורס, היבואנית הרשמית של טויוטה בישראל, יצרה פתרון מצוין עבור הצרכנים – טויוטה סלקט. טויוטה סלקט מאפשרת לקנות טויוטה יד שנייה במצב מצוין ובמחיר אטרקטיבי, עם אחריות נוספת מהיבואן.

רכב טויוטה יד שנייה שעבר השבחה מלאה ונמכר תחת אחריות – תכנית טויוטה סלקט

בעוד אינספור ישראלים כבר רכשו רכב באמצעות תכנית טויוטה סלקט ונהנו מהיתרונות המשמעותיים הכלולים בתכנית (עליהם נפרט מיד), רבים המעוניינים ברכב טוב במחיר סביר כלל אינם מודעים לתכנית זו.

- פרסומת -

מהי תכנית טויוטה סלקט? ובכן, במסגרת תכנית זו נמכרים רכבי טויוטה יד שנייה, לאחר שהם עוברים השבחה מלאה ומקיפה באחד מהמוסכים המורשים של טויוטה בישראל. הרכב עובר מעל למאה חמישים וחמש בדיקות איכות שונות, ואת כל הטיפולים והתיקונים הנדרשים על מנת שיהיה במצב מצוין, "כמו חדש", ולא פחות מזה. לאחר שעבר בדיקות מקיפות וטיפולים על פי הצורך, מוצע הרכב למכירה תחת אחריות מלאה של יבואן טויוטה בישראל. כך, הלקוחות נהנים מרכב במצב חדש לחלוטין ותחת אחריות יבואן, בדומה לרכב חדש שקונים ישר מהחברה, אך במחיר זול יותר משמעותית מזה של רכב חדש לחלוטין. מאחר שמדובר בטויוטה יד שנייה, מחיר המכירה הוא של רכב משומש, אך מצב הרכב והוודאות שמקבל עימו הקונה, הם כמו של רכב חדש.

ליהנות מהתנאים הנוחים והטובים ביותר

בנוסף לתהליך ההשבחה המקיף ושאר היתרונות שצוינו לעיל, מקבלים לקוחות טויוטה סלקט גם תנאים נוספים הדומים לאלו של רוכשי מכוניות חדשות, דוגמת מוקד שירות הזמין לשירותם עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע ומגוון תכניות מימון הכוללות, למשל, מקדמות נמוכות, ריביות אטרקטיביות ופריסות תשלומים ארוכות ונוחות.

הרעיון המרכזי העומד בבסיס תכניות דוגמת טויוטה סלקט הוא לספק לצרכני הרכב אפשרות לרכישת רכב איכותי במצב חדש, מטופל ומתוחזק כראוי, במחיר שווה לכל נפש ונמוך יותר משמעותית מזה של רכבים חדשים. אך הדגש מושם כאן על השקט הנפשי של הלקוחות – בעוד רכישת רכב משומש בדרך כלל כרוכה ברמה לא נמוכה של אי וודאות ומתח בנוגע לאופן בו יתפקד הרכב לאחר הרכישה ולאורך זמן, בתהליך שעוברים לקוחות של "טויוטה סלקט" הם נהנים מרמה גבוהה ביותר של וודאות בנוגע למצב הרכב והיסטורית טיפולים, הן בגלל בדיקות האיכות והטיפול המקיף שהם עוברים, הן בגלל האחריות המתקבלת עם הרכב והן מכיוון שרכבים הנבחרים לתכנית זו מלכתחילה מגיעים במצב סביר או טוב, כך שלאחר תהליך ההשבחה שהם עוברים ניתן להיות בטוחים במאת האחוזים כי מדובר ברכב איכותי ובמצב טוב.

בקיצור – הפתרון המושלם עבור רבים מאיתנו לקניית רכב במצב חדש, אך במחיר של רכב משומש…

 

למידע נוסף אודות תוכנית טויוטה סלקט היכנסו לאתר מתם מוטורס – סוכנות מורשית טויוטה חיפה.