כיצד מחזור משכנתא יעזור לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים במשכנתא שלכם?

קרדיט: canva
המשכנתא היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, כזאת שכולנו נצטרך לקחת אותה בשלב כזה או אחר. על מנת שתוכלו לרכוש דירה יהיה עליכם לקחת משכנתא, כאשר כל אחד לוקח משכנתא בסכום שונה. עם זאת רוב המשכנתאות נפרסות על פני 20 עד 30 שנה בהתאם ליכולת ההחזר החודשית.

מחזור משכנתא הוא תהליך שבו מחסלים את המשכנתא הישנה, ולוקחים משכנתא חדשה במקומה. המומחים של המרכז למשכנתאות יסבירו לכם כיצד הפעולה הזאת יכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. על מנת מדובר על פעולה שלא תקדם אתכם קדימה, אך המציאות מוכיחה תוצאה אחרת לגמרי.

הגדילו את סכום ההחזר החודשי

עם השנים יכול להיות שתמצאו את עצמכם במצב שבו אתם יכולים להחזיר יותר מאשר בעבר. למה שלא תנצלו זאת על מנת להגדיל את סכום ההחזר החודשי של המשכנתא? ברגע שאתם מגדילים את סכום ההחזר החודשי, אתם מפחיתים את כמות השנים שפרסתם על פניהם את המשכנתא. כתוצאה מכך, הריבית שתשלמו תהיה פחות גבוהה בהשוואה למשכנתא המקורית. כל זאת יגרום לכך שתמצאו את עצמכם משלמים הרבה פחות בהשוואה לקודם לכן. כמובן שתחשבו היטב כמה אתם מסוגלים לשלם בכל חודש מבלי לסבך את עצמכם.

הריבית הנוכחית נמוכה מהריבית הקודמת

ישנו סיכוי סביר כי כאשר לקחתם את המשכנתא הקודמת, הריבית שנדרשתם לשלם הייתה גבוהה. הריבית הנוכחית יכולה להיות נמוכה בהרבה בהשוואה לריבית שבה לקחתם את המשכנתא. המשמעות של העניין הזה היא שתוכלו להוזיל את סכום ההחזר החודשי בצורה ניכרת. הרי מאות אלפי שקלים מההחזר החודשי שלכם קשורים לריבית, אם תפחיתו את הריבית תוכלו להחזיר פחות כסף. המרכז למשכנתאות יסייע לכם להבין בדיוק את גובה הריבית הנוכחית.

קרדיט: canva

תיקחו הלוואה בצורה שקולה ונינוחה

מחזור משכנתא הוא תהליך שבו אתם לוקחים משכנתא חדשה על חשבון המשכנתא הישנה. ישנו סיכוי סביר כי כאשר לקחתם את המשכנתא הקודמת, לא באמת בדקתם אלטרנטיבות. המשמעות היא שלקחתם את המשכנתא הכי גבוהה מבלי שהבנתם את ההשלכות שלה. כיום כאשר אתם כבר למודי ניסיון תהיה לכם אפשרות לקחת משכנתא שמתאימה לכם. כזאת שלא תסבך אתכם עם הוצאות גבוהות שלא תדעו איך תוכלו להסתדר איתן.

ליווי אישי של צוות שמבין במשכנתאות

- פרסומת -

את המשכנתא הראשונה לקחתם לבד? כיום אתם יכולים לפנות למרכז למשכנתאות על מנת לקבל ליווי אישי. המרכז למשכנתאות יספק לכם עצות שונות לכל אורך הדרך עד שתמחזרו את המשכנתא הישנה. פתאום תוכלו לראות כי חוסר הידע שלכם בעולם המשכנתאות הוא זה שגרם לכם לשלם הרבה יותר ממה שתכננתם לעצמכם. הכנה מקדימה תאפשר לכם לדעת כי אתם עושים צעד שיספק לכם שקט. סוף כל סוף תוכלו לקחת משכנתא שתפורה בדיוק למידות שלכם.