כך נתכנן נכון אירוע ברית מילה בבית

קרדיט Pexels

כשאנו מוזמנים לאירוע ברית מילה, אנו יודעים כי מדובר באירוע חגיגי במיוחד עבור המשפחה אך יחד עם זאת – שונה משאר האירועים. מדובר לרוב באירוע בסדר גודל קטן יותר אליו מוזמנים קרובים אשר קיבלו התראה של שבוע בלבד לקיום האירוע. לכן, משפחות רבות בוחרות לחגוג את טקס הברית בביתם. בדיוק לשם כך אספנו עבורך את הנקודות החשובות שיעזרו לך לתכנן את טקס הברית בביתך באופן החלק ביותר.

לנצל את כל חללי הבית באופן יעיל

ברית המילה היא סיבה נהדרת להזמין את כל המשפחה אלינו הביתה. כיוון שמדובר למעשה באירוח הכולל את הטקס עצמו שמבצע מוהל ברית מילה לצד אירוח המשפחה והגשת הכיבוד, חשוב לתכנן מבעוד מועד היכן בדיוק ובאיזה חלל הטקס יתקיים. בית גדול עם חצר קדמית ואחורית וסלון מרווח יהיה נהדר לאירוח אירוע כזה. אך גם בבתים קטנים, ניתן "לפזר" את האירוע ולחלק את הארוחה עצמה לחללים שונים. להניח את שולחן הכיבוד הקל במבואת הכניסה, את השתייה החמה בסלון היכן שרוב המושבים ואת הארוחה להגיש בצורה של בופה מחולק לתחנות בחצר האחורית, בסמוך למטבח ובמקומות מתאימים נוספים.

להפעיל את המוכשרים שבחבורה

כשאנו מתכננים אירוע בבית, כל יושבי הבית והקרובים להם לרוב לוקחים חלק בתכנון וביצע האירוע. זה הזמן להיזכר בכל בנות הדודות המוכשרות עבור עזרה בעיצוב ההזמנה ובאח הגדול עם מצלמת הוידאו. עליהם ניתן לסמוך כי יגיעו לאירוע גם בהתראה הקצרה ביותר וייקחו חלק משמעותי בחוויה הזו.

להתייעץ עם רב מוהל לגבי ההכנות לטקס

מוהל מוסמך בעל ניסיון ידע להכין את המשפחה לאירוע בצורה היסודית ביותר. אם הברית מתקיימת בביתך ובחרת מוהל בירושלים, הרב בן ציון נגר מציע להתייעץ עמו כדי לדעת מה צריך להכין מראש עבור הטקס. אלה הדברים שיש להכין מראש, באופן כללי:

  • כיסא מוהל
  • יין וכוס קידוש
  • כרית
  • שתי טליתות
- פרסומת -

ככל שנתכונן מראש לאירוע בנושאים בהם יש לנו שליטה עליהם עוד טרם הלידה, נעלה את הסיכויים לכך שהאירוע שלנו יעבור באופן חלק על הצד הטוב ביותר.

הרב בן ציון נגר הוא רב מוהל אשר מלווה משפחות בתהליכי תכנן הטקס ומספק מעטפת שלמה הכוללת גם את הליווי הנחוץ לאחר ביצוע הברית. בראש סדר העדיפויות שלו נמצאת המשפחה והבן שזה עתה נולד לצד עריכת טקס הלכתי וקיום המצווה. ניתן לפנות אליו בכל שאלה במספר הטלפון – 058-7645608 ולדעת כי המשפחה שלך נמצאת בידיים הטובות והמקצועיות ביותר.