כך תארזו דירה למעבר בלי לצאת מהכלים

תמונה:123rf

עוברים דירה? עדיין לא התחלתם לארוז? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איך כדאי לארוז את הדירה באופן יעיל ומהיר וכמובן – מבלי לצאת מהכלים.

מתחילים לארוז מספיק זמן מראש

האמינו לנו שזה לא נעים להגיע לדקה התשעים כשהבית לא ארוז והמוביל בדרך. האמת? זו אחת מהתופעות הכי נפוצות שהמובילים מן הסתם ממש לא אוהבים. להיכנס לדירה מבורדקת כשכל התכולה מפוזרת בין הרגליים של הסבלים זאת לא בדיוק התחלה טובה…

זו בדיוק הסיבה שבגללה גם המחירים של ההובלות עולים בדירה ולקוחות לא מבינים מדוע. ככל שלסבלים ייקח יותר זמן לארגן את התכולה שלכם ולהוריד אותה למשאית, כך אתם תשלמו יותר על ההובלה.

- פרסומת -

מומלץ להתחיל לארוז את הבית מספיק זמן מראש. כמה זמן? לפחות שבועיים, כך אתם לפחות לא תגיעו למצב שהדירה שלכם לא מוכנה בכלל. זה כמובן נכון להובלות גדולות ברוב המקרים, אם יש לכם הובלה קטנה של דירת חדר ויש לכם מעט מאד תכולה, תוכלו בהחלט להתחיל גם מאוחר יותר עם האריזה.

משיגים קרטונים לאריזה

קרטונים וארגזים למעבר דירה הם הבסיס ולכן חשוב שיהיו מתאימים ובמצב טוב. אז איפה תוכלו להשיג קרטונים? האופציה הראשונה שיש לכם אם אתם רוצים להשיג קרטונים בחינם זה לגשת לקרטוניה הסמוכה אליכם במרכז המסחרי. שם תוכלו למצוא לא מעט קרטונים, אך כפי שציינו, חשוב שהם יהיו במצב טוב ואם הם קרועים או חלשים אין טעם לקחת אותם.

אופציה נוספת שקיימת בפניכם היא לרכוש את הקרטונים מהמוביל שמבצע עבורכם את ההובלה. בדרך כלל מובילים נותנים ללקוחות שלהם כחלק מהחבילה כמות מסוימת של קרטונים בחינם. אנחנו כבר אומרים, אם יש לכם הובלה גדולה הכמות הזו לא תספיק לכם. מה שכן, תוכלו לרכוש עוד קרטונים במחיר מוזל כחלק מהעסקה שאתם סוגרים עם המוביל וברוב המקרים זה ישתלם לכם. בנוסף, חברת הובלה מנוסה תדע להתאים עבורכם את כמות הקרטונים בהתאם לכמות התכולה שיש לכם.

האופציה האחרונה ועם זאת המועדפת היא לרכוש את הקרטונים מחברה מקצועית שזה תחום העיסוק שלה, מכירה של ציוד למעבר דירה. תוכלו למצוא מגוון רחב של קרטונים בסוגים ובגדלים שונים ולקבל אותם במשלוח הביתה, מה שיחסוך לכם לא מעט זמן ואנרגיות, גם ככה אתם נכנסים תיכף לתקופה מאד לחוצה.

משתמשים בחומרי אריזה איכותיים

אם אתם רוצים לעבור את ההובלה בשלום, מעבר לקרטונים אתם צריכים גם להשקיע בחומרי האריזה. יש מגוון חומרי אריזה שיכולים לסייע לכם באריזת דירה, להפוך את העבודה שלכם ליעילה יותר והכי חשוב, לשמור על התכולה שלא תישבר או תינזק במהלך ההובלה.

אם אתם רוצים שהקרטונים לא יפתחו במהלך ההובלה, אנחנו ממליצים לכם להשתמש בסרט דבק איכותי בעובי של 60 מ"מ. ככל שסרט הדבר יהיה עבה יותר, כך הסיכוי שיקרו תקלות במהלך ההובלה הוא נמוך יותר. בנוסף, על מנת לארוז את המוצרים השבירים שלכם אנחנו ממליצים להשתמש בגליל ניילון בועות (פצפץ) לעטיפה והגנה על הכוסות, הצלחות ועוד מגוון רחב של פריטים שבירים.

משאירים את הפריטים החשובים לסוף

אתם יכולים להיות מאד יעילים ומהירים בעבודת האריזה של התכולה ועם זאת, אם תכניסו עמוק בתוך הקרטונים את מברשת השיניים שלכם או את המטען לטלפון, לא עשיתם בזה שום דבר. לכן, אנחנו ממליצים לכם להתחיל את אריזת הבית עם הפריטים הפחות חשובים, כאלה שאתם לא צריכים גישה מידית אליהם.

אנחנו ממליצים לכם למשל להתחיל בבגדים, מומלץ להתחיל בבגדים שלא שייכים לעונה הנוכחית, בקיץ להתחיל עם אריזה של בגדי החורף למשל. המשיכו עם כלי המטבח שאתם לא צריכים כאן ועכשיו, צעצועים של הילדים ועוד מגוון של מוצרים שאתם לא זקוקים להם בדחיפות עכשיו. השאירו לסוף את הפריטים הכי חשובים, כמו בגדים ליום יום, מברשות שיניים, תרופות ועוד מוצרים שאתם צריכים לעשות בהם שימוש כאן ועכשיו.

כך תארזו מוצרים שבירים

אין ספק שאחד האתגרים הגדולים ביותר בכל מעבר דירה הוא אריזה של הפריטים השבירים.

סביר להניח שתצאו מאוכזבים אם חפץ כלשהו ישבר מאד גם אם חברת ההובלה שלכם היא המקצועית ביותר בשוק. מה שכן, אתם ודאי יכולים למזער נזקים וכך ניתן לעשות את זה.

ראשית, עטפו כל כוס (או צלחת) באמצעות נייר עטיפה או פצפץ, שהתפקיד שלו הוא למנוע את הזעזועים במהלך ההובלה. בנוסף, רפדו גם את הארגזים באמצעות בגדים או שמיכות (אפשר גם פצפצים). לאחר מכן, סדרו את הכלים בארגז בצורה כזו שתאפשר כמה שפחות תזוזות על מנת למנוע את הזעזוע במהלך הנסיעה. סגרו את הקרטון, הדביקו אותו עם סרט ההדבקה העבה ורשמו על הקרטון את המילה "שביר", על מנת שהסבלים ידעו שהם צריכים להתנהל עם הארגזים האלה בעדינות.

לסיכום, אין ספק שאריזת דירה היא פרויקט מורכב במיוחד, אך אם תיישמו את הטיפים שהצגנו במאמר הזה אנחנו בטוחים שתצלחו את המשימה הזו בשלום.