כל המידע הרלוונטי על ציפוי שיניים חרסינה

צילום: Freepik

כל אדם לומד עוד מגיל צעיר לשמור על בריאות השיניים שלו, בעוד כי ניתן לציין ללא עוררין כי מדובר על תחום המתלווה אל פער אדיר בין הרצוי לבין המצוי בשורה רחבה של מקרים, בין אם בעקבות הרגלים לא נכונים, תזונה לא נכונה, היגיינה שאינה הולמת ועוד מגוון סיבות. על כן, כל אדם צפוי לסבול מבעיות שיניים כאלו ואחרות בשלבים מסוימים במהלך חייו, בעיות כמו טיפולי שורש, סתימות, עקירות, ובמצבים מורכבים יותר אפילו השתלת שיניים וטיפולי שיניים אחרים, שעשויים להתלוות אל עלויות גבוהות במיוחד. זאת בעוד כי ציפוי שיניים חרסינה, הוא ציפוי פופולרי ונפוץ במיוחד שניתן לפגוש במרפאות השיניים השונות מזה שנים. כיום, נחשב ציפוי שיניים חרסינה לאחד הפתרונות המוכחים והמומלצים ביותר לחלק מבעיות השיניים הנפוצות ביותר, לרבות כאשר מדובר על המישור האסתטי. רוצים לדעת עוד על ציפוי שיניים חרסינה? המשיכו לקרוא.

צילום: Freepik

מתי כדאי לעשות ציפוי שיניים חרסינה?

חשוב לזכור כי המטרה העיקרית של ציפוי שיניים חרסינה היא להתמודד עם מצב נפוץ במיוחד בו המטופל מאבד מהגוון הלבן הנוצץ יחד עם הזמן, והשיניים שלו מתעקמות, נסדקות ולעיתים אף נשברות. זאת בעוד כי הטיפול מבוסס על הדבקה של ציפוי דק ישירות לשן הייעודית, תוך תיאום מלא של הציפוי למאפיינים של השן. במסגרת הטיפול מסיר הרופא המטפל שכבה דקה של אמייל השן, במטרה לחבר במקומה שכבת חרסינה דקיקה. תפקידו של הציפוי הינו להביא לשיפור משמעותי באורך, בצורה ובצבע של השן, מה שמסייע בצורה ניכרת בפתרון בעיות כאלו ואחרים בלסת ובחלל הפה. נוסף על האמור, חשוב לציין כי מדובר על טיפול המתלווה אל משקל רב יותר מהפן האסתטי, שבא לתקן פגמים אסתטיים שונים בשיניים, לרבות כאשר מדובר על מראה פגום של שיניים קדמיות. כמו כן, חשוב לזכור כי מדובר על טיפול שמרני במיוחד, שמתייחס ברובו לחלק החיצוני של כותרת השן.

מחיר לציפוי שיניים חרסינה

בעת בה אנו מדברים על מחיר לציפוי שיניים העשוי חרסינה, הרי שמדובר על נגזרת של מספר פרמטרים שונים כאשר בראשם סוג השיטה, הכשרתו ונסיונו של הרופא המטפל, כמות השיניים המיועדות לציפוי ומספר ההדמיות הנדרשות לביצוע בחלל הפה. יחד עם האמור, חשוב לזכור כי המיקום הגאוגרפי גם מהווה פרמטר שמשפיע על סוגיית העלויות שכן, בדרום ובצפון מדינת ישראל תוכלו לפגוש בעלויות נמוכות משמעותית ביחס למרכז הארץ. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את העובדה כי במידה ותצטרכו בסדרת פעולות הכנה כאלו ואחרות, הדבר יבוא לידי ביטוי גם כן בעניין העלויות. מדובר על פעולות כמו החלפת כתרים, טיפול בבעיות חניכיים, הסרת אבנית ועוד מגוון טיפולים שונים.