כשרות זה רבנות. רעננה!

בהובלת אריה פרידמן יו''ר המועצה הדתית ברעננה הושק קמפיין עירוני לתמיכה ברבנות העיר. 2837 מתושבי העיר חתמו על נאמנות לרבנות המקומית בתוך שעתיים מרגע השקת אתר התמיכה.

כשרות. צילום: freepik

רבנות רעננה בראשות רב העיר יצחק פרץ ויו"ר המועצה הדתית, אריה פרידמן השיקו השבוע קמפיין כשרות המביא לידי ביטוי את הסיבה למוניטין והשם הטוב שיצא לכשרות רעננה.

בין היתר מתגאים ברעננה בעובדה כי במערך הכשרות העירוני אין יחסי משגיח מושגח, המערך מקצועי ויעיל בראשות הרב יצחק פרץ, המשגיחים הם עובדי המועצה הדתית ובעלי תעודות הסמכה, והמועצה הדתית מציעה את המחירים הזולים ביותר לבתי העסק.

הקמפיין תחת הסלוגן "כשרות זה רבנות. רעננה". עלה בדיגיטל כולל אתר תמיכה עירוני בו מופיעות כל השאלות והתשובות בנוגע לרפורמה בכשרות ופירוט על מערך הכשרות העירוני כמו גם עצומה עירונית עליה חתמו בתוך שעתיים מרגע השקת הקמפיין 2837 תושבים שהביעו את אמונם במערך הכשרות העירוני.

רבנות רעננה
ראש המועצה הדתית רעננה, מר אריה פרידמן. צילום: רבנות רעננה

יו"ר המועצה הדתית ברעננה, אריה פרידמן: "הרפורמה בכשרות שיצאה לדרך טומנת בחובה מילה אחת – תחרות. עד היום אנחנו במועצה הדתית רעננה התרכזנו רק בהשגחה כי במהלך שנה כ 300 בתי עסק נמצאים תחת השגחתנו, מה שמהווה כ 98 אחוז משוק הכשרות המקומי. עכשיו הרפורמה שינתה את כללי המשחק, ובתחרות כמו בתחרות – לא מספיק להיות הכי טובים. צריך גם לרוץ ולספר לחבר'ה".

- פרסומת -

"אני פונה לתושבי רעננה שומרי הכשרות ולבאים לעיר לצורכי עבודה ובילויים, הצטרפו היום לאלפי המאמינים בכשרות רעננה. חזקו את מערכת הכשרות בעיר כדי שנמשיך להעניק את השירות המקצועי הטוב והיעיל, ומה שלא פחות חשוב – הזול ביותר בישראל" הוסיף פרידמן.

www.kashrut-ze-rabanut.co.il