לאחר 5 שנים בתפקיד: שרון קרביצקי, יועצת התקשורת של שר האנרגיה, מסיימת את תפקידה

ליוותה את השר שטייניץ בחמש השנים האחרונות. צילום: דוברות

קרביצקי, בעלת תואר שני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית, ניהלה בחמש השנים האחרונות את מערך הדוברות של שטייניץ, והובילה את האסטרטגיה התקשורתית בכובעיו השונים כשר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני. בתוך כך, תכללה שרון את הקשר מול אמצעי התקשורת השונים בארץ ובעולם, כמו גם את הפלטפורמות הדיגיטליות.

במהלך הקדנציה החולפת הובילה קרביצקי את היבטי התקשורת וההסברה בתחום האנרגיה בישראל, באמצעות דברור הרפורמות שהוביל השר שטייניץ, בהן מתווה הגז הטבעי, הרפורמה במשק החשמל, פיתוח מאגרי הגז הטבעי בישראל ותחילת הזרמת הגז ממאגר לוויתן, עלייה משמעותית באנרגיות מתחדשות, הפחתת השימוש בפחם וצמצום זיהום האוויר ועוד.

שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ: "אני מודה לדוברת שלי, שרון קרביצקי, על 5 שנים של מקצועיות, ניסיון, ומסירות לאין-קץ. שרון עמדה לצדי – וגם לפני ומאחורי – במהלך רגעים קשים וגם רגעים יפים ומרגשים, במהלך אינספור דרמות, מאבקים ורפורמות במשק האנרגיה."

"זה התחיל במהומה הציבורית והתקשורתית סביב מתווה הגז," סיפר שטייניץ, "נמשך בדיונים בנושא בכנסת ובביהמ״ש העליון, המשיך דרך הרפורמה ברשות החשמל והרפורמה ההיסטורית בחברת החשמל, דרך התכנית לגמילת ישראל מפחם וההגדלה הדרמטית באנרגיות מתחדשות, דרך המימד הבינ״ל שבא לידי ביטוי בהסכם על צינור הגז בין ישראל לאירופה ובהקמתו של פורום הגז הים תיכוני בקהיר, ועד להשלמת פיתוחו של מאגר לוויתן והתחלת יצוא הגז לירדן ומצרים. שרון הפגינה לאורך כל הדרך מקצועיות ללא פשרות, וחשוב מכל: חברות ואכפתיות. אני נפרד בתודה משחקנית נשמה אמתית, ומאחל לה בהצלחה בהמשך הדרך".

- פרסומת -

שרון קרביצקי מסרה: "אני מודה לשר שטייניץ על תקופה עמוסת אתגרים, חוויות ועשייה משמעותית בכל היבטי עשיית משרדו ותפקידו, ובעיקר על כך שהעניק לי חופש פעולה מלא לקדם כל יוזמה ורעיון. בחמש השנים האחרונות, הוביל השר את משק האנרגיה לשיאים חדשים והציב אותו בחוד החנית של מדינת ישראל. אני שמחה וגאה שהייתה לי הזכות לקחת חלק משמעותי במסע זה. עתה, פניי לאתגר הבא".