להתראות לנפנופים – עם גריל גז מקצועי

צילום: PIXABAY

קיץ- זה בדיוק הזמן להתחדש במנגל, או שמצד שני, זה לא באמת קריטי כי אתם עומדים להתחדש עם גריל גז מקצועי חדש ומתקדם, שלא תלוי בעונות השנה או במזג האוויר. כן כן, חשבו על האפשרות ליהנות מבשרים על האש בכל זמן, ללא קשר לשאלה האם יורד גשם בחוץ או שממש במקרה יש שרב. זה פשוט וקל, ואי אפשר להתפלא כלל מכך שבכל העולם כבר עוברים למנגל גז.

האם גריל גז מקצועי הוא באמת חלופה איכותית?

התשובה היא, כן! גריל גז מקצועי מאפשר בסופו של דבר ליהנות מאותה חוויית "על האש" שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים, רק בלי כל הטקסים שמסביב;

  • בלי לנפנף – כשרעבים, זה מרגיש כמו שעות עד שהמנגל מגיע לטמפרטורה הרצויה שבה אפשר להתחיל לבשל. הזמן עובר אפילו לאט יותר כשאתם חייבים להתחיל לנפנף במרץ ולוודא שהטמפרטורה אחידה על פני השטח. גריל גז מצריך מכם בסך הכל ללחוץ על כפתור, להמתין כמה דקות עם בקבוק בירה ביד ולצאת לדרך.
  • בלי הוצאות נוספות – כשעושים על האש על מנגל רגיל, חייבים להצטייד בפחמים איכותיים. המשמעות היא הוצאה נוספת לקראת המפגש החברתי. ומה כשעושים מנגל באמצעות גריל גז? ובכן, כל מה שצריך זה בלון גז מלא. למרבה המזל, אלו מחזיקים מעמד די הרבה זמן כך שסביר שתצטרכו להחליף בסך הכל פעם בכמה חודשים. חיסכון ועבודה קלה יותר זה שם המשחק!
  • אחידות – העובדה שלא מדובר בפחמים שצריך להפוך, להזיז, להדליק או לנפנף עליהם ללא הרף אלא בסך הכל בלהבות גז, משמעותה שהחום מחולק בצורה אחידה על גבי המשטח. והתוצאה? בשרים עשויים באופן מדויק, בדיוק על פי מידת העשייה הנדרשת.
  • בלי להתאמץ אחרי האוכל – אחד החסרונות הגדולים של מנגל פחמים הוא הניקיון הנדרש לאחר השימוש. הרי סיימנו לאכול, אנחנו מפוצצים ממילא, הדבר האחרון שנצטרך עכשיו זה לנקות את הגריל שלנו ועוד להתאמץ הרבה יותר מידי כדי להסיר כתמי שמן, לשקול מה לעשות עם הפחמים שהשתמשנו בהן, ועוד. כל זה נחסך כשבוחרים לקנות גריל גז מקצועי שבסך הכל דורש ניקיון מהיר לאחר השימוש, וניקוי יסודי פעם בכמה חודשים.

מנגל מושלם לכל אחד

גריל גז מקצועי קל מאוד למצוא בלחיצת כפתור אחת, שכן מדובר בשוק שהביקוש אליו רק הולך וגדל. אבל איך יודעים איזה דגם לבחור מתוך המגוון העצום? האם אנחנו רוצים גריל גז בילט אין במטבח החיצוני שלנו, או שנעדיף ללכת על דגם קטן וקומפקטי שקל לשאת ממקום למקום? על פי הצרכים, הדרישות ואופי השימוש במנגל עד היום, יהיה לכם קל יותר לבחור נכון. בקרוב, תוכלו לארח בהנאה וללא מאמץ, את המשפחה והחברים שעומדים לפקוד את הבית שלכם באופן קבוע.