לחוות את ירושלים כמו שעוד לא יצא לכם

לרגליום ירושלים, עיר דוד בשיתוף עיריית ירושלים, משרד ירושלים, משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירת מזמינים אתכם לבוא וליהנות מהאטרקציות המופלאות של העיר שחוברה לה יחדיו.

מופע הלילה של עיר דוד
"הללויה", מופע הלילה של עיר דוד. צילום: קובי הראתי

בכותל המערבי כנראה שכבר יצא לכם לבקר, אבל כמה מכם כבר הספיקו לגלות את מופע הלילה המדהים של עיר דוד במרחק של 2 דקות הליכה מהכותל? מופע הלילה של עיר דוד "הללויה" הוא מופע רב חושי שמשלב אורות, צלילים וצבעים והוא מוקרן בטכנולוגיה עילית על גבי עתיקות עיר דוד. למבקרים מובטחת חוויה שפשוט קשה לתאר במילים, אז… למה לתאר אם אפשר פשוט לחוות

המופע מוקרן בשטח פתוח מידי ערב בשלושה סבבים, בחמש שפות על פי הנחיות התו הסגול.

עוד אטרקציה שלא נראתה כמותה בארץ הוא קמפינג יער השלום: הקמפינג העירוני הראשון בלב ירושלים. הקמפינג הממוקם במרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה, מגיא בן הינום, ממשכנות שאננים, מהגן הלאומי עיר דוד ומהכותל המערבי, מציע אוהלים ומזרונים הפרוסים על מדשאות מטופחות, ערסלים, פינות פיקניק, מקררים, שירותים ומקלחות, ולכם רק נשאר לארוז תיק ולהגיע.

קמפינג ירושלים
קמפינג ירושלים. צילום: אליהו ינאי

מי שירצה להתפנק עוד יותר, יוכל להזמין מקום בחדרי האירוח הממוזגים והנעימים שנמצאים במתחם.

- פרסומת -

עיר דוד, המפעילה את הקמפינג, מציעה מעטפת שלמה של אטרקציות שיהפכו את השהות בירושלים לחווייתית ובלתי נשכחת, בניהם מופע הלילה המרהיב "הללויה" שמוקרן על גבי עתיקות בנות 2700 שנה, סיור לאור פנסים בנקבת השילוח ועוד.

בעוד שברחבי הארץ מתחילים להרגיש את החום הישראלי, בעיר הבירה תרגישו את הבריזה הקרירה והירושלמית. עיר דוד ביחד עם עיריית ירושלים, משרד ירושלים ומשרד התיירות בהובלת החברה הממשלתית לתיירות, שממנה את הפרויקטים, תכננו את התשתיות השונות ברחבי היער וייצרו תוצר תוכן איכותי לתיירים המגיעים לעיר.

קמפינג עירוני
הקמפינג העירוני הראשון. צילום: אליהו ינאי