"לילה לבן" אאוט."לילה כחול-לבן" אין: שבת ארגון מסוג אחר למען עם ישראל

חודש ארגון במתכונת אחרת
קרדיט: בני עקיבא

בעקבות המלחמה תקיים תנועת בני עקיבא בשבת הבאה את שבת הארגון במתכונת אחרת. הנושא המקורי שתוכנן לחודש זה שונה בהתאם למצב והוא עומד השנה בסימן "הננו- למען עם הנצח" ומתמקד בעשיה למען עם ישראל- עשיה בעורף, סיוע למשפחות, חיזוק החוסן הלאומי, חיזוק הרוח ערבי לימוד, סיוע לחיילי צה"ל, סיוע לחקלאים, חמ"לים, פעילות במלונות ומוקדי אירוח של המפונים ועוד.

בימים אלו תתמקד התנועה ב 3 נקודות מרכזיות: לילה כחול-לבן בסניפים שיכלול מאות יוזמות ועשייה למען עם ישראל לאורך הלילה, "קיר הנצח" בכל בסניף עם תפילה לשלום המדינה ויוקדש לגבורת הלוחמים, ובמוצאי השבת כלל מפקדי התנועה ייפתחו בטקס זהה שיכלול קריאת פרקי תהילים, תפילה לשלום המדינה, תפילה להצלחת חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ולהחזרת החטופים, סרטון תנועתי לחיזוק הרוח ועוד.

מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין: "לחודש ארגון השנה יש חשיבות כפולה ומכופלת מכל שנה רגילה. עם ישראל זקוק לנו- ואנחנו נהיה שם ככל שיידרש. אלו לא ימי שמחה ואנחנו רואים את החניכים שלנו שעובדים ללא הפסקה עם שלל יוזמות עבור כל מי שזקוק לסיוע- נשות המגויסים, החיילים בשטח, מפוני הדרום וצפון הארץ ועוד ועוד. מעבר לכל העשייה למען עם הנצח, וכמענה לאויבינו המנסים להוריד את רוחנו- הבריאות הנפשית של חניכנו דורשת מאיתנו חודש של יצירה, גיבוש השבט והרמת הרוח הסניפית בעוצמה ובתקווה. חיוך של חניך וחניכה בימים אלה, למרות כל הכאב, הוא גם חלק מהצורך העמוק של עם הנצח."