לצאת לטיול בקיץ בלי לוותר על שינה טובה בלילה – קמפינג באוהלים ממוזגים בצפון

קייקי כפר בלום
צילום: קייקי כפר בלום

הקיץ הישראלי מרתיע רבים מאיתנו מבכלל לנסות ולצאת מהמזגן ליותר מדי זמן, והדבר בא לכדי ביטוי גם בחופשות אליהן יוצאים ישראלים בתקופת הקיץ – לרוב הן יהיו בבתי מלון ממוזגים ובסמיכות למקורות מים מרעננים, או יכללו טיסה למדינה בה מזג האוויר קריר ונעים יותר בחודשים אלו. כיום ניתן למצוא בארץ אלטרנטיבות מעניינות המציעות לשלב בין נופש בחיק הטבע הישראלי בחודשים הלוהטים ביותר של השנה, לבין שינה נעימה וטובה במזגן, גם כשמדובר בקמפינג באוהלים בחוץ

לישון בטבע וליהנות מסביבה ממוזגת גם יחד

משפחות רבות ימנעו כאמור מטיולי קמפינג ושינה בחיק הטבע במהלך חודשי הקיץ, מפני שגם בצפון הארץ מזג האוויר עשוי להיות לוהט למדי בחודשים מסוימים של השנה (בדיוק אלו של החופש הגדול…). קמפינג ולינה בטבע הם כמובן אטרקציות בפני עצמן, במיוחד עבור משפחות עם ילדים ובני נוער. למרבה הצער, עבור רבים מזג האוויר הארץ ישראלי מרתיע מדי בחודשי הקיץ על מנת לקחת את הסיכון בכך שיהיה חם מדי בלילה, והטיול כולו יהפוך לסיוט.

ובכן, במקומות שונים בארץ, חלקם בצפון הירוק, מציעים פתרון מושלם לבעיה זו – אוהלים ממוזגים. קמפינג באוהלים ממוזגים בצפון זמין בכמה מקומות שונים, חלקם בגליל העליון ובסמיכות לנהר הירדם ויובליו, מה שמאפשר לטייל באזור ולעשות בו פעילויות ואטרקציות קיציות שונות, ולהתארח בלילה בחאן הממוקם בחיק הטבע, ומציע את כל מה שצריך לשהייה נוחה ומסודרת במהלך הלילות של הטיול. כך, ניתן לחוות את הצפון במלוא הדרו ויופיו גם בעיצומו של הקיץ, ללא צורך בבית מלון יקר ומנותק אשר יהווה ניגוד צורם לסביבה הטבעית בה מטיילים ומעבירים את היום. במקום זאת, נהנים מקמפינג בטבע באווירה רגועה אך מרגשת עבור ילדים ומבוגרים גם יחד, אך לא מוותרים על מיזוג שיאפשר לנו שנת לילה מצוינת, גם בלילות החמים ביותר של השנה.

- פרסומת -

כל התנאים לנוחות מלאה במתחם הסמוך למסלולי האבובים והקיאקים

דוגמה ספציפית ואטרקטיבית ביותר של קמפינג באוהלים ממוזגים בצפון ניתן למצוא בסמיכות למסלולי הקיאקים, הרפטינג והאבובים של הגליל העליון בקייקי כפר בלום – ללא ספק ממוקדי תיירות הפנים הפופולאריים והמהנים ביותר שניתן למצוא בישראל.

במתחם זה תמצאו את כל מה שאתם צריכים על מנת להפוך את החופשה הקיצית בצפון למושלמת – האוהלים הממוזגים בהם ישנים מכילים מיטות זוגיות ומיטות יחיד נוחות ונעימות, שקעים להטענת הסלולאריים, מצעים , מקרר ומקפיא, תאורה וכו'. כל מה שתמצאו בחדר מלון טיפוסי, אך עם הכיף של שינה בחיק הטבע. במתחם עצמו שירותים ומקלחות נקיים ומסודרים, מדשאות רחבות ידיים, פינות ישיבה ופינות מנגל, אזור בישול הכולל כיורים, מיקרוגל, קומקום חשמלי וכו' ובקיצור – כל מה שצריך על מנת להעביר את ימי החופשה באזור בנוחות מרבית, ובתנאים המהנים ביותר שניתן לבקש עבור חופשה קיצית בישראל…