לראשונה: החברה להגנת הטבע הכניסה את שבילי בנימין למפות המטיילים

צילום: תיירות בנימין

מאות אלפי מטיילים יכירו בקרוב את בנימין לאחר ששבילי האזור ישולבו במפות החברה להגנת הטבע. ראש המועצה גנץ: "עשינו תיקון היסטורי רב שנים."

שיתוף פעולה מוצלח בין מועצה אזורית בנימין ובית ספר שדה עפרה הביא להישג היסטורי כאשר שבילי ומסלולי בנימין הוכנסו למאגרי המידע והפרסום של החברה להגנת הטבע. במסגרת זו שונו הגבולות של מפות סימון השבילים ומעתה כל בנימין מופיע בתוך מפה אחת, עם כל המסלולים, האתרים ואפשרויות הטיול.

עד היום בשביל לטייל בבנימין היו נדרשים המטיילים לעיין בלא פחות מארבע מפות שונות בהן הייתה מופיעה בנימין בצורה חלקית (מבואות ירושלים, צפון מדבר יהודה, דרום השפלה ושומרון ובקעה), כאשר בשטח עצמו סומנו בשנים האחרונות על ידי המועצה, ביס"ש עפרה והועדה לסימון שבילים של החברה להגנת הטבע עשרות קילומטרים של מסלולי הליכה חדשים אשר עודכנו במפה החדשה.

ראש המועצה ישראל גנץ בירך על ההישג החשוב: "בשעה טובה עשינו תיקון היסטורי ורב שנים ומסלולי בנימין יופיעו מעתה לכל מטייל ומטיילת בארץ ישראל. המרחבים הנפלאים של בנימין מלאים בסיפורי התנ"ך, מסלולים ומעיינות הנופים עוצרי נשימה וכל שנותר הוא לקחת תיק קטן, מים ולהינות מארץ נביאים ונביעות."

- פרסומת -

מנהל ביס"ש עפרה אריאל פילבר: "המפה מאפשרת למטייל ללכת עם מפה אחת לטייל ברחבי בנימין והשומרון. אנו מזמינים את אזרחי ישראל לצאת ולטייל. במיוחד עכשיו בימי הקורונה- הכי בטוח בשטח הפתוח."

משה רונצקי מנהל אגף התיירות במועצת בנימין: "אני מברך את הועדה לסימון שבילים בחברה להגנת הטבע ואת בית ספר שדה עפרה על העבודה המסורה ושיתוף הפעולה המוצלח שהביא להוצאת המפה החדשה ששמה את בנימין על המפה, בכל המובנים. מוזמנים להמשיך לטייל בבנימין."