לתת מכל הלב – מגש פירות באר שבע

קרדיט תמונה: פרי גנך

רוצים להעניק מתנה מיוחדת מכל הלב? פנקו את האהובים שלכם עם מגש פירות באר שבע. המתנה היחידה כנראה שמכילה גם בריאות בשפע וגם טעמים לרוב! פירות הם הסמל הבלעדי של היוקרה של הטבע. עוד מימי קדם עשו שימוש בפירות בתור מתנות, שי, מנחות בפולחנים דתיים וכמובן בתור מתנות חיזור. היום מגשי פירות מוצאים מקום של כבוד באירועים חברתיים, מסיבות ואפילו סתם כך בתור שי והוקרה לאדם אהוד.

למי כדאי לכם לתת מתנה זו המכילה פירות המלאים ביתרונות בריאותיים?

ידוע שרוב בני האדם בעידן המודרני, במיוחד סטודנטים, אוכלים גרוע מבחינה תזונתית. זה בולט במיוחד בתקופות עמוסות של מבחנים ועבודות בהם הם מנידים שינה מעיניהם לילות שלמים ומסתפקים במאכלים קנויים מקופסאות שימורים או מנות חמות מתועשות למיניהן. במיוחד לאנשים כאלה, רצוי ואף כדאי להעניק סלסלת פירות גורמה באופן שיראה להם עד כמה אכפת לכם מהם. יש לכם קרוב משפחה או חבר טוב שנמצא במסגרת לימודים תובענית והוא בקושי ישן ולא אוכל כמו שצריך? תנו לו מגש פירות שיכניס לו קצת סוכר בריא, ויטמינים ומינרלים חיוניים שיעניקו לו את האנרגיה שהוא צריך על מנת להצליח.

תנו מתנה בריאה … לעצמכם!

מתכננים לצאת לטבע ולערוך פיקניק, ומתלבטים מה להביא אתכם בתור צידה לדרך? במקום לעצור במאפייה ולקנות קילו של בורקסים ומאפים המלאים בשומן טראנס ופחמימות מיותרות, הזינו את גופכם עם מלאי שלם ומגוון של פירות עסיסיים ובריאים! תוכלו לקחת אתכם מגש או סלסילת פירות לפיקניק ביער, בחורשה, בקמפינג באמצע המדבר וכמובן בחוף הים, דבר שאהוב על ישראלים רבים.

מתנה מושלמת לטבעוניים וצמחוניים

הרבה פעמים עולה הדילמה מה להביא מתנה או כיבוד לאנשים המתנזרים ממאכלים המכילים בשר או מרכיבים מהחי. לכן, האופציה האידאלית לתת להם זה סלסילה או מגשי פירות עסיסיים ובריאים! כך תוכלו לתת מתנה באמת שווה שיש לה את כל היתרונות של טעם ושל בריאות מבלי לחשוש לאי נעימות.

- פרסומת -

הפעם מפקנים כמו שצריך עם מגש פירות באר שבע!

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.