מארגנים מסיבה? היא לא תתחיל ללא קינוחי פירות!

מגש פירות
צילום: פרימדונה

רוצים לארגן את המסיבה המושלמת שכולם ידברו עליה הרבה אחרי? תארגנו בה מגשי פירות! כן – הפירות שאנחנו (או לפחות רובנו) כל כך מכירים ואוהבים לנשנש כשמתחשק מדי פעם, או פירות כאלה שבקושי יוצא לנו לראות, כמו פירות טרופיים ואקזוטיים – יכולים להקפיץ ולהתסיס לנו כל אירוע, חגיגה או מסיבה! תוכלו להרכיב שולחן קינוחים בחתונות, למשל, עם מגשי פירות עמוסים בפירות העונה לצד שאר העוגות והעוגיות. כמובן שתוכלו לארגן מגשי פירות גם לאנשים יחידים – בתור מתנה ליום האם, מתנה לכבוד לידת ילד חדש ועוד!

איך אתם יכולים לעצב מגש פירות מושלם?

כשרוצים לארגן משלוח מגשי פירות תל אביב, חשוב לדאוג לכל הפרטים כולם, הגדולים והקטנים. ראשית, יש לבדוק מה בתפריט – אילו פירות אתם יכולים וכדאי לכם להזמין? האם להזמין גיוון גדול של פירות או כמה כאלה שכולם מתחברים אליהם יותר? לבחור את פירות העונה הרגילים שכולם מכירים ויודעים או להזמין פירות נדירים יותר כמו פירות אקזוטיים וטרופיים? לכל מסיבה וכל תרחיש יש את המאפיינים שלו שחשוב שתיקחו אותם בחשבון.

וודאו כי רוב המוזמנים שלכם אוהבים פירות, כך שכל המשלוח שלכם לא יהיה חלילה לחינם. חשוב לבחור כמות של פירות נפוצים ואהובים יותר על רוב האנשים על מנת שרובם ייאכלו.

כמה מגשים להזמין ואיך לסדר אותם?

שאלת הכמות היא שאלה נפוצה ביותר. גם אם האירוע שלכם לא ממש גדול ומספר המוזמנים אינו רב, תצטרכו להזמין כמות מכובדת ומרשימה של פירות מכל סוג על מנת שכולם יוכלו להתכבד מכל אחד מהם. יש פירות שנגמרים יותר מהר מאחרים, ועליכם לוודא שכל המוזמנים לחגיגה באמת יכולים להנות ממה שאתם מציעים להם.

- פרסומת -

חשוב מאוד לארגן סלסילות ומגשי פירות שיכילו פחות או יותר את אותו סידור הפירות בצורה שווה ולפרוס אותם במרחק זה מזה, על מנת לנסות ולגרום לכך שכמה שיותר אנשים יהיו נגישים להם.

כמו כן, תוכלו להעניק מתנה מגשי פירות לאנשים יחידיים. רעיון רומנטי במיוחד ליום הנישואין או יום האהבה? תוכלו לצד הבונבוניירה, הפרחים והשמפניה לבן או בת הזוג לצרף גם מגש פירות תוסס ומלא תשוקה.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.