מדוע זיפות הגג הוא עדיין אופציה מעולה לאיטום גגות?

anna-atkins-rNBaaxyeWWM-

אין דבר יותר מעצבן בחיים מאשר גג דולף, בבת אחת המקום החשוב לנו ביותר בחיים, הבית שלנו, נמצא בסכנה ויש מעט מאוד דברים שאנו יכולים לעשות בכדי להגן עליו. מה נשים עוד דלי בסלון? ננסה לשים יריעת פלסטיק על התקרה? לכן הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי להימנע מדליפות זה לבצע מבעוד מועד איטום של הגג. כאן המקום לציין כי זפת היא השיטה הישנה ביותר לזיפות גגות אך היא עדיין אחת השיטות המוצלחות ביותר שיש לאיטום הגג. עליכם לדעת כי עדיין משתמשים בזיפות וכי זו דרך מעולה לאטום את הגג שלכם. כמובן שאת הזיפות יש לעשות בקיץ כאשר יבש בחוץ ולא בחורף בשיא הקור כאשר מים זורמים על הגג ומפריעים לנו לבצע את האטימה כמו שצריך.

בטיחות – ערך עליון בזיפות גגות

אם אתם בוחרים מזפת גגות אתם חייבים להבטיח כי הוא יהיה מקצוען אמיתי. עליכם לזכור כי זיפות גגות נעשה בגובה ולכן אנו חייבים להבטיח כי הוא שומר על כללי הבטיחות. כאשר אתם שוכרים את המזפת בררו עליו כמה שיותר פרטים והכי חשוב בררו האם הוא היה מעורב בתאונות בעבר. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לבחור מזפת ולגלות כי הוא לא שומר על כללי הבטיחות. אם המזפת לא שומר על הכללים אתם תהיו בבעיה קשה ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון ועליכם לקוות כי המזפת לא מפר את כללי הבטיחות בעת עבודת האיטום על הגג שלכם מכיוון שהדבר יסכן גם אתכם ואת הכיס שלכם.

אל תבחרו אוטם גגות אם אין לו ביטוח

- פרסומת -

זיפות גגות זו לא עבודה משרדית ולכן גם אם מקפידים על כללי הבטיחות יכולות לקרות תאונות. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שיתבעו אתכם בגין תאונה שהתרחשה בעת איטום הגג שלכם ולכן אתם חייבים לוודא כי לאוטם הגגות יש ביטוח. אם לאוטם יש ביטוח הרי שכל תאונה שתקרה תפוצה מהביטוח של האוטם. אם האוטם לא מבוטח אזי אתם צריכים להבין כי אתם יכולים להיות בסכנה לתביעה עם התרחשה תאונה. לכן אל תבחרו אוטם ללא ביטוח ואל תתפשרו על נקודה זו. אז איך נדע כי למזפת יש ביטוח? התשובה היא שאנו צריכים לדרוש ולראות את הפוליסה של המזפת לפני שאנו בוחרים בו וכך נוכל לישון בשקט בלילה בידיעה שלמזפת יש ביטוח.

האם יש צורך לחתום על חוזה עם האוטם?

עולה השאלה האם אנו צריכים לחתום על חוזה אם המזפת והתשובה היא שהדבר תלוי בגודל העבודה ובעלויות שלה. אם העלויות הן גבוהות אזי כדאי לחתום על חוזה עם האוטם. אם העלויות הן נמוכות באופן יחסי אזי יתכן ואתם יכולים להסתדר ללא חוזה. בסופו של דבר אתם צריכים לזכור כי החוזה מגן עליכם ושומר על הזכויות המשפטיות שלכם ולכן יש טעם בחתימה על חוזה עם המזפת.