מהו הטרנד למיתוג ב2021?

אחת לכמה שנים עולם המיתוג הולך ומתעדכן בטרנדים חדשים. אלה באים לידי ביטוי בעיצובים הגרפיים השונים הקשורים לעסק, באופן שבו אנו מפרסמים את העסק, במסרים שאנו רוצים להעביר, בקהל היעד שלנו וכיצד הוא מכיר ומקבל אותנו ועוד. שנת 2021 מביאה עמה חידושים רבים בנוגע לעיצובים גרפיים וטרנדים של עיצוב ומיתוג לעסקים הן בלוגו החברה, באתר האינטרנט שלה ובמיצגי הפרסום שלה. רק לפני כמה שנים העיצובים היו נראים אחרת לגמרי וכיום – מיתוג עסקים הוא שונה לגמרי.

טרנדים למיתוג ועיצוב גרפי בשנת 2021:

  • דמויות אנימציה מדליקות – היום נהוג לשלב דמויות אנימציה לא שגרתיות. דמויות אלה מקבלות אישיות משל עצמן וככל שהן יותר לא שגרתיות, מצחיקות ומדליקות כך הן נצרבות בתודעה לאורך זמן. אלה יכולות להיות בעלי חיים, דמויות מצוירות של אנשים או צורות מומצאות אחרות. ניתן לראות את הדמויות הללו בפרסומות, בסרטוני אנימציה, סרטוני מוצרים וכמובן בעיצובים שונים הקשורים לעסק: באתר האינטרנט של החברה, כסמל/אייקון ללוגו החברה ועוד.
  • אלמנטים טבעיים – החיבור לטבע מתאפיין בנישות רבות כיום, החל מבנייה ירוקה של מבנים חדשים, דרך הגברת המודעות לזיהום כדור הארץ ולמחזור, קידום תשתיות למטרוניות ורכבות כדי להפחית את הזיהום שנוצר מהמכוניות, פארקים ירוקים הקמים באזורים שונים ועוד. גם בעיצובים הגרפיים האלמנטים של הטבע מגיעים בצורה חזקה בשנת 2021, בין אם מדובר על שילוב של עלים, פרחים ואלמנטים של טבע בלוגו או בבאנרים ומוצרי פרסום שונים של העסק ובין אם מדובר בצבעי הירוק והחום של האדמה והטבע.
  • עיצוב עם מודעות חברתית – אם יש נושא נוסף שנמצא על הפרק בשנים האחרונות זה כל הקשור למודעות חברתית. בשנתיים האחרונות במיוחד החלו לעלות את המודעות לתנועות חברתיות שונות כמו הblack lives matter למשל. היום נראה בעיצובים רבים, סרטונים, עלונים, פרסומות וכרזות שונות כולל באנרים ברשתות החברתיות, פוסטים ועוד – מגוון אלמנטים הקשורים לחיבור חברתי.

מוכנים להתחיל לעבוד על המיתוג החדש שלכם?

הצטרפו אלינו לבניית מיתוג חדש ומתאים לעסק שלכם, החל משלב האפיון והתכנון ועד לעיצובים גרפיים חדשים ובניית מותג מנצח בתחום שלכם. לפרטים נוספים השאירו את פרטיכם באתר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!