מוצרים מומלצים מגומי

החל מרכישת תושבת לשיכוך זעזועים ועד מוצרי פוליאוריטן עם תכונות עמידות ושחיקה מאוד מרשימות. ישנה אפשרות למצוא היום אצל גומי תל אביב מגוון מרשים של מוצרי גומי אשר נוצרים תוך כדי התחשבות בצרכים תעשייתיים. מוצרי הפוליאוריטן משמשים בעיקר בתעשייה של העברת כח, חביקה ואגרגטים לשינוע. לצד זאת, הגומי בכבישה מתאים לכל צורכי שיכוך הזעזועים.

בולמי זעזועים מגומי בכבישה

חברת גומי תל אביב יודעת לייצור מגוון רחב למדי של תושבות בלימת זעזועים תוך כדי שימוש בגומי בכבישה. החל ממנועי כלים בינוניים כמו מערכות מיזוג אוויר ורכב ועד משככי ענק לכלי רכב כמו בומג או משככים למזגנים קטנים, ניתן למצוא פתרונות לכל צורך וכל המוצרים שנמכרים על ידי החברה עומדים בסטנדרטים מאוד גבוהים של עמידות וחוזק.

יריעות גומי למגוון שימושים בתעשייה

- פרסומת -

מוצר נוסף שתוכלו לקנות אצל גומי תל אביב זה יריעות גומי לשימושים תעשייתיים. בין הצרכים שהיריעות הללו עונות עליהם אפשר להזכיר כיסוי של משטחים, הגנה משחיקה, וילונות תעשייתיים ושימוש כחומר גלם לאטמים. ישנם סוגים רבים של יריעות ביניהם, נאופרן, עם עמידות גבוהה לחום ושחיקה, ויטון שעמיד בפני חומצות, שמנים וחום גבוה וסיליקון שעמיד בפני חום, קור וחומצות.

צינורות גומי – נחוץ גם כן לתעשייה

מוצרים נוספים שתוכלו למצוא והם נחשבים מומלצים אלה צינורות עשויים גומי. אם תבחרו לקנות צינור גומי אשר יהיה ניתן לקנות אותו כאשר רמת הקשיחות והעמידות שלו גבוהה במיוחד והוא יהיה אידאלי לכם השימושים התעשייתיים הטיפוסיים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי תשיגו את הטוב ביותר.

גומי תל אביב – פתרונות איכותיים לתעשייה

החל ממוצרי פוליאוריטן ועד מוצרי גומי איכותיים שמיוצרים תוך כדי שימוש בנאופרן, ויטון, סיליקון או שלל חומרים אחרים. אם תבחרו לפנות אל גומי תל אביב תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו כל מה שאתם צריכים לצרכים התעשייתיים שלכם וזאת כאשר המוצרים יהיו מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה. אז פשוט לכו על בטוח ובחרו באופציה הזו של גומי תל אביב. זה ישתלם לכם ובצורה משמעותית. 

למידע נוסף היכנסו לאתר של גומי תל אביב https://www.gta.co.il/