מחזור משכנתא למגזר החרדי

רחוב רבי עקיבא בבני ברק (צילום: דרור אבי (CC1.2))

תוכן שיווקי 24/12/2019

כיום, המגזר החרדי מהווה כ-10% מאוכלוסיית ארץ ישראל וקצב גידולו הוא מהיר ביותר בעקבות שיעורי הילודי הגבוהים, הגבוה ביותר משיעורי הילודה. יותר מהמגזר המוסלמי הדתי. בשנים האחרונות, חרדים רבים מוצאים את עצמכם משתלבים בעבודות רבות במשק הישראלי בגלל מספר סיבות, בגלל הקיצוץ בקצבאות וקצבאות הילדים ועוד. כיום, ישנם מספר דרכים בהם המגזר החרדי יוכל לממש את זכויות וגם מדינת ישראל לוקחת בזה חלק על מנת לצמצם את העוני השורר ברחבי המגזר החרדי ועל מנת לעודד יציאה לעולם כלכלי ולהתפתחות אישית.

הממשלה עוזרת למגזר החרדי בכל עניין לקיחת המשכנתא, מדינת ישראל נותנת למגזר החרדי אפשרות לרכוש דירות באמצעות מיחזור משכנתא. עדיפות נוספת ניתנת לחרדי אשר סיים שירות צבאי מלא, אזרחי או שירות לאומי. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון שהמשכנתא החרדית היא משכנתא נמוכה משל המגזר החילוני. בהתאם לכך, שהחרדים גרים באזורים שהם זולים בצורה משמעותית מאיזורי החילונים והתיישבויות המזוהות עם העולם החרדי, בני ברק, בית שמש ירושלים, אלעד וכו'.

מה זה בעצם מיחזור משכנתא?

מיחזור משכנתא או כמו שאנחנו יכולים להסיק מהשם, זה לקיחת המשכנתא הקיימת ולבצע איתה תהליך של "מיחזור" בתהליך המיחזור, אנו לוקחים את המשכנתא ומחליפים אותה במשכנתא אחרת למשכנתא חדשה בתנאים אטרקטיביים אף יותר.

מתי אנו מבצעים מיחזור משכנתא ולמה?

- פרסומת -

כאשר אנו ניגשים לבצע מיחזור משכנתא אנו צריכים לבדוק נזקים לפני, יש לבדוק ולהעריך עם מומחה בתחום את כדאיות המהלך והאם יש צורך. ההמלצה היום בתחום היא לבדוק את תנאי המשכנתא שלנו באופן רציף אחת לשנה כדומה לבדיקות השנה אצל השיננית או טסט לרכב. בנוסף לבדיקה השגרתית אותה אנו ממליצים לעשות פעם בשנה, ישנם מספר מצבים שמחייבים בדיקה בכל שלב של השנה.

האפשרות הראשונה היא ירידה של הריביות במשק ו/או בשוק המשכנתאות.

אנו מאמינים שרובכם לא בודקים ביום יום על ירידה כזאתי או אחרת, אך אם שמעתם בחדשות או קראתם על כך שיש ירידות בריביות במשק בדגש על בנק ישראל ועל ריביות הפריים. עליכם לבדוק האם הריבית שאתם משלמים כיום באמת עומדת בקנה אחד עם המציאות השוררת היום בשוק המשכנתאות או שמא אתם משלמים הרבה יותר בצורה משמעותית. זה הזמן למיחזור משכנתא

נשתמש בהשוואה קטנה מהעולם שלנו כיום, זוכרים שפעם רציתם לקנות חבילה לסלולר הפרטי שלכם? בהתחלה, היו מוכרים בנק דקות במחירים מפציצים, 200 דקות 200 אסאמסים ב-250 שקל, והיום אתם עושים הכל ללא הגבלה ב-29 שקל לחודש? אותו דבר כיום עם הריביות. הריביות היו גדולות מאוד בעבר והיום יש אפשרות לשחק איתן והן הופכות לזולות משמעותית עם הכוונה הכונה.

גם אם רק לאחרונה סגרנו משכנתא חדשה, ריבית היא דבר אשר עשוי להשתנות לכן עדיף תמיד להיות עם יד על הדופק ואם שמעתם על משהו בסגנון שיחת טלפון אחת יכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים כבר בשנה הקרובה.

מחפשים יועץ משכנתאות? עדי יאנצ'ר מאלפא משכנתאות מחכה לכם. נשמח להזמין אתכם לכוס קפה כדי לחשוב ביחד על פתרונות יצירתיים ועל איך אנו מוצאים לכם את הריבית האטרקטיבית והמשתלמת ביותר.

על יועץ משכנתא בצפון לא מתפשרים!

אל תהססו, זה הזמן שלכם להרוויח את הכסף שלכם!

חייגו עוד היום – 054-302-1632