מחפשים עבודה? ככה מתחילים

מחפשים עבודה? לא יודעים היכן להתחיל? ובכן אתם במקום הנכון. לאחר קריאת כתבה זו תדעו בדיוק מהם הצעדים הבאים שלכם. ראשית מוטב להכין קורות חיים בצורה מסודרת ומקצועית. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה ידנית, ניתן להשתמש בכלי חינמי כלשהו באינטרנט שתוכלו להיעזר בו ליצירת קורות חיים מסודרים, מקצועיים והכלי כבר יכוון אתכם לגבי המידע שכדאי למלא. לאחר הכנת קורות חיים אתם רוצים להתחיל להשתמש בשיטות שונות למציאת עבודה, כאשר בדרך כלל השארת קורות החיים שלכם למעסיקים ומשרות פתוחות שהם פרסמו באתרי דרושים תהיה האופציה הראשונה.

חיפוש עבודה בלוח דרושים:

לוח דרושים או אתר דרושים אם תרצו הוא פורטל מיוחד לאנשים המחפשים עובדים ואנשים המחפשים עבודה. מצד אחד יש את בעלי עסקים או מנהלי כוח אדם המפרסמים את המשרות ומצד שני יש את המועמדים המגישים את קורות החיים שלהם ומחפשים עבודה. כדי שמעסיק יחזור אליכם בחזרה תצטרכו טיימינג טוב בהגשת קורות החיים, קורות חיים תמציתיים ומקצועיים וקצת מזל כמובן שיחזרו אליכם ולא למישהו אחר שפתחו את קורות החיים שלו לפניכם.

סוגי עבודות שניתן למצוא בהן עבודה ומה אתם מחפשים?

ישנן עבודות מסוגים שונים ומגוונים ואתם לבטח תחפשו אחר משרה שיכולה להתאים לכם ביותר. לצורך העניין אם אתם מחפשים עבודה בניהול תצטרכו לחפש מודעת דרושים ניהול או דרושים מנהלים. אם אתם רוצים לנהל בתחום ספציפי אז תצטרכו לבצע חיפוש ממוקד יותר ולראות את המשרות הרלוונטיות באותו התחום.

ערכו את קורות החיים שלכם בהתאם לרלוונטיות המשרה:

קורות החיים הם המפתח שלכם להסב את תשומת לב המפרסמים של המשרות אליכם, להכיר אתכם יותר לעומק מבלי לדבר אתכם עדיין ול"מכור" את המועמדות שלכם כרצינית ומשתלמת לבעל העסק. על קורות החיים להיות תמציתיים, רלוונטיים ומותאמים לסוג המשרה שאתם חושקים בה אחרת הם יכללו מידע רב שלא יהיה רלוונטי לתפקיד ולבעל העסק, הוא יראה בכך בזבוז של זמן והתעסקות לעבור על קורות החיים שלכם וכו'. לדוגמה אם המודעה בנושא דרושים כספים הרי שתצטרכו לכלול החיים בעיקר את התפקידים שביצעתם בחייכם סביר נושא הכספים.