מטורף! זוהי האפליקציה שחובה לכל שומר מצוות להוריד לטלפון

מתפללים בשדה התעופה
מתפללים יהודים בשדה התעופה בפנמה. צילום: שגרירות ישראל

כל יהודי עם כיפה על הראש מכיר את הרגע הזה: אתם צריכים להתפלל ואין מניין בבית כנסת באיזור. למרות שבתכל'ס, ברור לכם שיש עוד עשרים איש בסביבה שנתקלים בדיוק באותה בעיה (כי מי לא יוצא לצימרים בתקופה הזאת?) ולמרות זאת, אתם תיאלצו להתפלל ביחידות או לנסוע 30 דקות לעיר הקרובה ולהתחיל לחפש איזה בית כנסת שעדיין לא התפללו בו.

אז יש לנו חדשות טובות עבורכם: אפליקציה חדשה, בשם "אצנטר" (כמו 'צענטר!'), תחבר אתכם לאנשים באיזורכם שגם מחפשים מניין, ותפתור לכם את הבעיה. האפליקציה מיועדת לחיפוש וארגון של מניינים מזדמנים, איפה ומתי שאתם צריכים. כשתפתחו את האפליקציה, היא תבצע חיפוש מבוסס GPS ותאתר הצעות למניינים שאנשים פתחו בסביבתכם. תוכלו גם לפתוח הצעה כזאת בעצמכם – רק צריך לבחור את שעת ומיקום התפילה ולחכות שמשתמשים אחרים יצטרפו וישלימו לכם מניין.

האפליקציה גם תאפשר לכם לשתף קישור למניין שלכם, כך שתוכלו לשלוח אותו בקבוצת הווטסאפ של הישוב או החברים. האפשרות הזאת יעילה בשביל לארגן מניין עם אנשים שאתם מכירים, וניתן גם להגדיר את המניין ככזה שלא יופיע בחיפוש המניינים של האפליקציה, כך שרק מי שקיבל את הקישור ששיתפתם יוכל להצטרף.

כל המשתתפים יוכלו בלחיצת כפתור לפתוח כל אפליקציית ניווט, כדוגמת waze, ולהגיע ישירות למיקום של המניין, כפי שנקבע באפליקציה. תוכלו גם לשלוח הודעות לשאר המשתתפים כדי לברר אם יש חנייה פנויה בסמוך, או לבקש לדחות בעשר דקות כדי שתספיקו להגיע בזמן.

- פרסומת -

כרגע האפליקציה זמינה רק עבור אנדרואיד, כך שאם יש לכם אייפון לא תוכלו לחפש או לארגן מניינים, אבל כן תוכלו להצטרף לאחד אם שיתפו איתכם קישור,  בעזרת ממשק ההתחברות לדפדפן.