מיפקד הציונות הדתית? עשרות רבנים התפקדו לנעם: "היחידה שדואגת לערכי הזהות היהודית של המדינה באומץ"

שורת רבנים התפקדו למפלגת נעם כחלק מהמפקד הגדול שעורכת המפלגה בימים אלו. ראש ישיבת עטרת כהנים: "התפקדתי למפלגת נעם בשביל שיהיה מי שיפעל למען הרבנות הראשית ולמען הזהות היהודית של מדינת ישראל"

נציג נעם בכנסת ח"כ אבי מעוז. צילום: דוברות הכנסת

שורת רבנים התפקדו בימים האחרונים למפלגת נעם, במסגרת מבצע ההתפקדות של המפלגה. בין הרבנים ראשי ישיבות, רבני ישובים וקהילות ורבנים נוספים.

ראש ישיבת עטרת כהנים, הרב אבישי צוריה, שנמצא בין הרבנים שהתפקדו למפלגה מסביר מדוע עשה זאת. לדברי הרב צוריה "התפקדתי למפלגת נעם בשביל שיהיה מי שיפעל למען הרבנות הראשית ולמען הזהות היהודית של מדינת ישראל". לדבריו של הרב צוריה מצטרף גם ראש ישיבת אדר היקר באשדוד, הרב יוסף זיני שנימק את הצטרפותו בכך ש"מפלגת נעם היא המפלגה היחידה שמחזקת את הרבנות הראשית לישראל". הרב יוסף קלנר שהתפקד גם הסביר שהתפקד כי "נעם אומרת את האמת".

הרב נדב פרידמן, רב קהילה בנחלת יצחק ת"א ור"מ בישיבת מעלה אליהו תל אביב מצטרף אף הוא לקריאה להתפקד למפלגה ואומר: "ראוי להתפקד לנעם המחזקת את הזהות היהודית ואת זקיפות הקומה הלאומית, מתוך הדרכתה של תורה". "נעם היחידה שדואגת לערכי הזהות היהודית של המדינה באומץ" מוסיף ראש ישיבת ההסדר קרית גת הרב אמיר ממן. בין הרבנים הנוספים שהתפקדו ניתן למצוא גם את הרב אלעזר נאה, רב המושב קשת לשעבר, הרב עוזיאל חובב ראש בית המדרש בפ"ת, הרב אפרים ג'יאמי ראש ישיבת ההסדר בגבעת אולגה והרב אביב צוברי ראש ישיבת עטרת כהנים ורבנים נוספים.

הרב קלנר. צילום: מתוך אתר בני דוד

קריאתם של הרבנים להתפקד לנעם מצטרפת לקריאתו של הרב צבי טאו, נשיא מוסדות הר המור ומנהיגה הרוחני של המפלגה. לדברי הרב טאו, "בימים אלו יש לנו כאן ממשל הפועל באופן מכוון ומאורגן באופן שיטתי להפרדת הדת מן המדינה בניגוד לצביון האמיתי של מדינת ישראל. בניגוד לרצון רוב העם. נגד כל היקר לנו, ועל ירושלים ידו גורל. התברכנו באיש אמת, נציגנו בכנסת ישראל, ידידנו היקר חבר הכנסת אביגדור מעוז".

- פרסומת -

"אבי עושה לילות כימים ללחום את מלחמתם של ישראל, ופועל ללא לאות לאחדות תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. למנוע את הקלקולים ולתקן את הדרוש תיקון, והכל ביראת שמים טהורה. במסירות אין קץ, בחן ובנעימות. גם אנחנו נקראים לעזרת ה' בגיבורים, ולחזק את ידיו של נציגנו בכנסת על ידי כך שהמון רב מעם ישראל יתמוך באבי ובפועלו" הוסיף הרב טאו.

כאמור, לאחרונה יצאה מפלגת נעם למפקד חברים תחת הכותרת "דתי לאומי מתפקד לנעם". את מבצע ההתפקדות למפלגה פתחו במפלגה לפני מספר חודשים, כאשר בשלב הראשון ערכו בנעם סדרת כנסים לפעילים הקרובים, שם הציגו את מטרות המפלגה ואת הפעילות של חה"כ מעוז בכנסת. כעת פותחת נעם בשלב ב' של המפקד, שמסגרתו תפנה נעם לקהלים רחבים יותר ובמפלגה מצפים שבשבועות הקרובים יצטרפו עוד אלפים נוספים, מלבד אותם הרבנים שהתפקדו למפלגה והצטרפו לקריאה לנהוג כמוהם.