מי יכול לקבל החזר מס?

החזר מס שלילי
החזר מס שלילי

על מנת לקבל החזר מס, עליך להיות באותה מדרגת מס כמו זו ששילמת. אם אתה נמצא במדרגת מס גבוהה מזו ששילמת, אז ההחזר שלך יהיה שלילי.

אנשים רבים אינם מודעים לעובדה זו ומשלמים בסופו של דבר יותר מסים ממה שהם צריכים להיות צריכים. זה יכול לקרות אם למישהו יש הכנסה נמוכה יותר והוא משלם מסים נמוכים מדי לרמת ההכנסה שלו.

אם אתה חושב שהמיסים שלך היו נמוכים מדי, אז עדיין יש תקווה בשבילך! אתה יכול להגיש החזר מתוקן ולבקש החזר על מה ששולם ביתר.

יש הרבה אנשים שיכולים לקבל החזר מס

מס הכנסה לא חייב לגבות ממך מסים אם אתה לא חייב להם כסף. אם אינך חייב כסף למס הכנסה, אז אתה אמור להיות מסוגל לקבל החזר מס.

- פרסומת -

אם הכנסתך נמוכה מהרף, אז תהיה זכאי להחזר מס שלילי. זה אומר שההכנסה שלך מתחת לסף אבל ההוצאות שלך מעליו.

לרשות המסים יש רשימה של אנשים שיכולים לקבל החזר מס.

ישנם אנשים רבים שזכאים להחזר מס אך אינם יודעים זאת. מס הכנסה מספק מידע זה באתר האינטרנט שלהם.

מס הכנסה מספק לקבוצות האנשים הבאות החזר מס שלילי:

– אנשים שחייבים מסים בגלל שקיבלו יותר מדי כסף מהממשלה, כמו עובדים שמקבלים דמי אבטלה או תשלומי ביטוח לאומי, ואנשים עם הכנסה ממקורות מחוץ לארה"ב, כמו עובדים זרים ואזרחים ארה"ב החיים בחו"ל

– אנשים שנמנעו מהם הטבות או זיכויים נוספים על ידי מס הכנסה מכיוון שלא עמדו בדרישות הזכאות

– אנשים שקיבלו סכום שגוי של הטבות או זיכויים נוספים על ידי מס הכנסה

החזר מס שלילי הוא כאשר משלם מס חייב כסף למס הכנסה

החזרי מס שליליים הם לא תמיד דבר רע. הם יכולים לשמש כדי לשלם עבור הוצאות מסוימות שייתכן שנגרמו לך במהלך השנה, כגון חשבונות רפואיים או שכר לימוד.

החזרי מס הם לא תמיד דבר טוב. יש אנשים שמקבלים אותם בגלל שהם הרוויחו יותר מדי כסף ולא צריכים לשלם מיסים, בעוד שאחרים מקבלים את זה בגלל שהם הרוויחו פחות ממה שהם צריכים לעשות ואינם חייבים כלום.

יש אנשים שלעולם לא מקבלים החזר, אבל זה גם לא בהכרח דבר רע.