מנהלי צביה קטיף, ברוש הבקעה ואולפנת הללי זכו בתואר מנהלים פורצי דרך בחינוך ההתיישבותי 

תרצה בן יצחק, מנהלת אולפנת הללי לאומנויות בגבעת וושינגטון

הרב יונתן שוורץ, מנהל כפר הנוער ברוש הבקעה, הרב יועד אהרוני, מנהל ישיבת צביה קטיף ותרצה בן יצחק, מנהלת אולפנת הללי  לאומנויות בגבעת וושינגטון את פרס החינוך למנהלים ומנהלות פורצי דרך לשנת תשפ"ג מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך.  הרב יועד אהרוני נבחר לייצג את המינהל כמועמד גם לפרס הארצי. אילנה נולמן, מנהלת המינהל ויו"ר ועדת הפרס, בישרה השבוע למנהלים על בחירתם וציינה כי "הם יוצרים הבדל משמעותי ופורץ דרך בבתי הספר אותם הם מנהיגים".

הפרס מוענק על תרומה ייחודית לחינוך לפי מספר תבחינים ובהם: מנהיגות פדגוגית, תרבות ארגונית, אקלים חינוכי, שותפויות, והיבטים אישיים".

כפר הנוער ברוש הבקעה שבמועצה האזורית בקעת הירדן הוא קמפוס חינוכי לאמנות, יצירה וקיימות, הכולל בית ספר, פנימייה ומשק חקלאי, ולומדים בו  108 תלמידים במסגרת פנימייה חינוכית.

הרב יונתן שוורץ, מנהל כפר הנוער ברוש הבקעה

בישיבת צביה קטיף שבמועצה האזורית נחל שורק לומדים 460 תלמידים מיישובי הסביבה.

- פרסומת -

אולפנת הללי היא מחלוצות מסגרות החינוך לאומנויות בציבור הדתי ומתחנכות בה כ -150 תלמידות במסגרת פנימיה לאומנויות.

"הפרס הוא גולת הכותרת של המהפכה החינוכית שהנהגנו בישיבה, שמשנה את ה"שפה" למורים ולתלמידים, ומעבירה להם את כל הבחירה והאחריות", אומר הרב אהרוני.

תרצה בן יצחק, מנהלת אולפנת הללי לאומנויות בגבעת וושינגטון

הרב שוורץ מציין כי "הפרס מהווה הכרה והוקרה לכל השותפים הנפלאים, הפורצים דרכים ללבם של הנערים המבקשים לנפשם מרחב חינוכי המאפשר להם לגדול, לצמוח ולהתגדל בכל המובנים". תרצה בן יצחק מוסיפה ואומרת "אני נרגשת מהבחירה ומודה על הזכות שיש לי להוביל, יחד עם צוות האולפנה המדהים, חינוך למצוינות אישית, לימודית ואומנותית ולחבר בין קודש לחול".

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך מפקח על בתי ספר אזוריים במועצות האזוריות, כפרי נוער ופנימיות חינוכיות בכל הארץ.

הרב יועד אהרוני-ישיבת צביה קטיף

בראש ועדת הפרס  במינהל עמדה אילנה נולמן, מנהלת המינהל,  וחבריה: יעל הורוביץ, מאלקנה, מפקחת ומרכזת הוועדה, שרית דור, המפקחת על האגף הפדגוגי במינהל,

יעקב שבות, מפקח על החינוך הממלכתי-דתי במינהל, והמפקחות ענת זמל, לידיה פרנק, מירב טל, וג'ודי סגל.