מרים משא: הצעד הבא כבר יהיה קל יותר

צילום: אריאל פרדס

אם חשבתם שמרים משא רלוונטי רק עבור אתר בנייה שבו יש לא מעט כלי עבודה כבדים, חשוב שתדעו שעל אף שמדובר על דבר נחוץ וחשוב עבור סביבת עבודה, הרי שכיום ישנם סוגים שונים של מנופים והרמת משאות שונים במשקלים שונים הרלוונטיים לא רק לאתרי בנייה, אלא גם למפעלי ייצור, לענפי תעשייה ואף עבור לקוחות פרטיים הנדרשים להעביר ריהוט כבד לדירת מגורים בקומה גבוהה מאוד או מכל סיבה אחרת.

מרים משא והובלות

ישנם לא מעט מכונות המכונות מרים משא, לרבות מנופי הרמה. מדובר על חלק מכלי עבודה שגרתיים של חברות שעוסקות בהובלות. גם אם לא לכל חברת הובלות יש מנוף לצד ציוד ההובלה שלהן, ישנן חברות רבות שמבינות כיום את הצורך של מרים משא עבור העברת דירה מורכבת הכוללת ריהוט כבד שיש צורך להעביר אותו לדירת מגורים בקומה גבוהה. הובלות הכוללות מנוף מהוות כיום צורך בסיסי עבור תהליכי הובלה של משרדים הממוקמים בבניינים רבי קומות, דירות פרטיות ועוד. לעיתים חברות הובלה שמחזיקות מנוף משכירות את שירותיהן באופן ישיר ללקוח הסופי ולעיתים מדובר בשירות שאליו מופנה הלקוח על ידי חברת רהיטים שמכרה לו רהיט כלשהו שדורש הובלה והרמה של הרהיט ועוד.

היתרונות של מרים משא

- פרסומת -

ישנם מגוון יתרונות למרים משא. ראשית כל, הזמנת שירות של מרים משא מציעה עבודה מהירה מאוד. כמובן שכאשר מדובר על תהליך הובלה, יש צורך בפועלים או סבלים שיודעים כיצד להשתמש בין היתר גם במנוף הרמה בצורה הטובה ביותר על מנת שהעבודה תתבצע בצורה מהירה ויעילה. מנופים ומרימי משאות מודרניים פועלים כיום בצורה חלקה מאוד ולא יוצרים סיכון כלשהו למפעיל המנוף או לעוברים והשבים. כמו כן, הם אינם מסבים נזק כלשהו לבעלי הדירה או לשכנים. כאמור, יש צורך להזמין אנשי מקצוע שיודעים כיצד להפעיל מרים משא מכל סוג וזאת בכדי שהעבודה אכן תתבצע בצורה הטובה ביותר.

כיצד תבחרו מרים משא?

אם אתם זקוקים למרים משא עבור הובלות או אם אתם זקוקים לו עבור כל סוג של העברה אחרת, חשוב מאוד שתדעו שאם אינכם יודעים כיצד להשתמש במרים המשא, עליכם לבחור בחברה המציעה שירות מהסוג שאתם זקוקים. ראשית כל, חשוב מאוד לבחור בחברה המציעה את סוג המרים משאות שאתם זקוקים לו. שנית, חשוב מאוד שתבחרו בחברה שתספר לכם מראש על סוג ואופי השירות שהיא מספקת וזאת בכדי שתוכלו לוודא שהיא אכן מתאימה לצרכים שלכם. ישנן חברות שיכולות לבצע גם עבודות בגובה רב במיוחד. כדאי שנציג מהחברה יבקר בבית הלקוח, בבית, במשרד או בכל מקום אחר שאליו יש להעביר ריהוט או ציוד באמצעות מנוף הרמה או כל ציוד אחר הרלוונטי עבור הרמת ציוד לגובה. הנציג יוודא שישנה גישה של מנוף לתוך הבית ובכך הוא יוכל להחליט איזה ציוד הרמה יתאים לשימוש בכל מקרה ומקרה בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לכל הפרמטרים האחרים העומדים על הפרק כגון: האם מדובר על משאות מיוחדים, האם מדובר על משאות כבדים מאוד או רגישים ועוד.

אם אתם תוהים אודות מנוף הרמה מחיר חשוב מאוד שתדעו שמדובר על דבר שמושפע מפרמטרים שונים כגון: אופי העבודה, סוג המנוף הנדרש, החברה שבה אתם בוחרים לצורך ביצוע העבודה ועוד.

 

מאמר זה נכתב על ידי משה לוי הרמות. אנו נותנים שרות אישי יעוץ וליווי לאנשים פרטיים שמעונינים להרים או להוריד תכולה לדירתם ולא יודעים מאיפה מתחיל התהליך אז אל דאגה דברו איתנו ואנו נסייע ונפתור כל בעיה במהירות האפשרית ובמחיר הכי טוב שיש בשוק !