מתי כדאי להזמין מוביל ומתי להוביל לבד?

כשמשפחה שלמה עוברת דירה, מן הסתם אין לה התלבטות והיא מזמינה מובילים מומלצים שישנעו את כל הרכוש שצברה לאורך השנים – שכן מדובר בכמות גדולה מאוד של פריטים, כולל כאלה כבדים במיוחד. לעומת זאת, יש מצבים שבהם הרצון לחסוך כסף והמוכנות להשקיע מאמץ פיזי רב הופכים את האופציה של להוביל לבד לרלוונטית.

תוכן שיווקי 14/05/2020

הובלה של פריט בודד

נניח למשל שמצאתם בלוח יד 2 כזה או אחר ספה במצב טוב, בגוון שמתאים בדיוק לסלון שלכם ובמחיר אטרקטיבי. מן הסתם, זוהי הזדמנות שכדאי לנצל – גם כי ספה חדשה עשויה לעלות אלפי שקלים וגם כי קיימות היא ערך חשוב במאה ה-21. בשלב הזה, נוצרת הדילמה אם להזמין מוביל שיבצע עבורכם את השינוע של הרהיט, או לנסות לעשות זאת בעצמכם.

שימו לב: משימות מהסוג הנ"ל הן משימות לשני בני אדם שלא נרתעים מלסחוב ספה גדולה, ולא רק לא נרתעים אלא גם מסוגלים לכך. כדאי לקחת בחשבון שיש סיכון מסוים לפגיעה בגב אם אתם לא מיומנים בהרמת משאות כבדים, ואם אתם גרים בבניין בלי מעלית, או שהספה נמצאת עכשיו בבניין כזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם תקועים בחדר מדרגות צר עם ספה (בזמן שאנשי מקצוע מנוסים יודעים איך להתמודד גם עם האתגר הזה).

- פרסומת -

תנאי נוסף להעברת ספה – וגם פריטים דומים כמו שולחן, שידה, הובלת מכונת כביסה, תנור אפייה, מזגן וכו' – הוא רכב מתאים. בלי רכב גדול מספיק, הפתרון הנכון הוא חברת הובלות מומלצת שמבצעת גם הובלות קטנות.

הובלת דירת חדר

צעירים שעוברים מדירה שכורה אחת לאחרת יכולים גם הם לבצע הובלה בלי עזרת אנשי מקצוע, ובפרט אם אין להם רכוש רב מדי. אופציה אחת היא להשתמש ברכב פרטי, אם כי סביר להניח שבמקרה כזה תצטרכו לבצע מספר נאגלות – ואם המרחק בין הדירה הנוכחית לדירה הבאה גדול יחסית, עלות הדלק כבר עלולה להיות גבוהה למדי. אופציה שנייה, יעילה הרבה יותר, היא טנדר, שלכם או של חבר טוב (שכדאי לצ'פר אותו על העזרה).

היתרונות של הובלות מקצועיות

היתרון העיקרי של הובלות בלי מובילים הוא כמובן החיסכון הכספי – אבל אל תשכחו שיש בכך גם סיכון מסוים. הכוונה היא למצב שבו תוך כדי העברת פריט כזה או אחר נגרם לו נזק. אם לדוגמה אתם מנסים להעביר בכוחות עצמכם שולחן זכוכית ומאבדים לרגע את הריכוז, התוצאה עלולה להיות זכוכית מנופצת והפסד של מאות שקלים. גם תוך כדי הנסיעה תיתכן פגיעה למשל במכשירי חשמל כך שכבר אי אפשר יהיה להשתמש בהם.

סוג אחר של נזק שלא יכול להתרחש כשמוצאים מוביל מומלץ הוא לרכב שאתם נעזרים בו, בעיקר בגלל עומס יתר או העמסה לא נכונה. בהתאם השורה התחתונה היא שלהוביל לבד זו בהחלט אופציה – אבל רק למי שמוכן לקחת על עצמו סיכונים מסוימים, יש לו רכב מתאים והוא מוכן למאמץ פיזי משמעותי.

צריכים הובלה? הזמינו מוביל מאתר מובילים בהובלות.