נאום ח"כ תהילה פרידמן: האזינו לנאום הבכורה שחרך את הרשת

ח"כ תהילה פרידמן מכחול לבן, נשאה במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלה ואמרה: "נאום הפתיחה שלי יכול מאוד להיות גם נאום הסיום, והרלוונטיות של החלומות והתוכניות שאיתם באתי מוטלת בספק בתוך הכאוס הזה של דהרה לתהום וההרס שבבחירות רביעיות."

"בלב ימי הקורונה בתוך משבר בריאותי כלכלי וחברתי שלא ידענו כמותו, בתוך משבר משטרי אחרי שנה וחצי בשיתוק ללא תקציב מאושר, בגירעון קשה ומיתון, שוב יש מי שרוצה שנאחז איש בציציות הראש של אחיו. ששוב נשוסה זה בזה, ששוב ניקח כל פצע וצלקת חברתית ונשפשף אותה עד זוב דם. ששוב נלעג ונבוז לכאבים של אחרים. שלוש פעמים בתוך שנה וחצי ניסיתם לנצח, לכופף, להכריע, להכניע, חייבים להפסיק את זה, חייבים להפסיק לנסות לנצח, אסור שישראל הראשונה תכריע את ישראל השנייה אבל אסור גם שישראל השנייה תנצח את ישראל הראשונה, אסור לנצח אחד את השני."

"יש אמנם את מי שרואים את עצמם כדרך היחידה הנכונה ,שתיכף תכף כולם יכירו בצדקתה, ירצו להיות כמותה והיא תוביל ותשלוט. אבל יש גם את מי שמבינים שהשונות בינינו אינה זמנית, שנגזר עלינו לחיות יחד ושזה אתגר חיינו. עימם אני מבקשת לכרות ברית של מתונים, עם כל הכוחות מכל המגזרים, שמבינים את האתגר הזה שנקרא חיים ביחד. להחזיר את הכוח מהקצבות שמטריפים את את החיים של כולנו וליצור מרכז משותף."

2 הערות

  1. סליחה, מי קונה את זה בכלל ?
    ח"כ הזו היתה חברה במפלגה שהסיתה בצורה חמורה כנגד הציונות הדתית.
    וחוץ מזה היתה לה אג'נדה אחת ויחידה – שינאה לאיש אחד. כל הקמפיין התנקז לזה (_שינאה_), איפה דובר על שאר הבעיות האקוטיות שיש במדינה הזו ?
    היא יכולה לבכות עד מחר, יש לה הרבה על מה לחזור בתשובה

Comments are closed.