נגריית בוטיק למטבחים מעוצבים: מה זה אומר?

קרדיט תמונה: freepik

האם שאלתם את עצמכם פעם מה ההבדל בין נגריה לבין נגריית בוטיק? על פניו נראה כי מדובר על הבדל סמנטי לחלוטין, אך למעשה מדובר על עולם שלם שמפריד בין שני סוגי הנגריות האלו. בנגריה רגילה תמצאו אוּמנים, אנשי מקצוע מיומנים שיבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אך בנגריית בוטיק תמצאו אוֹמנים שיבנו בעבורכם יצירה מקורית וחד פעמית. כדי לפשט את הדברים, במאמר זה נשים את דגשנו על מטבחים מעוצבים.
אז בואו נתחיל.

בואו וניקח את דוגמת המטבח ונעבוד סביבה כדי להבין מה זה אומר נגריית בוטיק. נגיד שאנחנו רוצים לרכוש מטבח חדש. האפשרות הראשונה שעומדת בפנינו היא ללכת לחנות מטבחים ולרכוש מטבח מוכן מהחנות שיורכב בביתנו. אפשרות נוספת שעומדת בפנינו היא לפנות לנגריה ולרכוש מהם מטבח אשר אותו יתאימו בצורה מדויקת לגודל המטבח שלנו. נגר בנגריה יציע לכם ככל הנראה כמה סוגי מטבחים שיש לו בקטלוג ומהם תוכלו לבחור. לעומת זאת, האפשרות השלישית שלנו היא פנייה לנגריית בוטיק אשר תציע לנו מטבחים מעוצבים שייבנו באופן אינדיבידואלי בעבורנו. רגע לפני שנצלול אל עומק הדברים, אנחנו רוצים להודות לאייל ברק – נגר אומן ובעל נגריית "איילים" (לאתר החברה: ayalimnagarut.co.il ), אשר סייע לנו בהכנת המאמר ועזר לנו להבין את ההבדלים בין ההגדרות השונות. 

מה זה אומר מטבח מעוצב ומה היתרונות שלו?

תחום הנגרות הוא רחב ומלא בניואנסים קטנים. מטבח מעוצב הוא כזה שנבנה על ידי בצורה אישית בעבור האדם שמזמין אותו. זה אומר שאיש המקצוע יושב עם הלקוח לשיחה כדי להבין מה הצרכים והדרישות שלו מהמטבח, לאחר מכן הוא בוחן את המטבח ומודד אותו ורק לאחר מכן הוא יושב לשרטט סקיצה ראשונית של מטבח מעוצב וייחודי. הסקיצה הזו משמשת לדיאלוג עם הלקוח, עד אשר השניים מגיעים לתכנון המושלם. כאן לא נגמר השוני כיוון שגם בשלבי הבניה וההרכבה צורת העבודה של נגריית בוטיק שונה. חומרי הגלם שבהם משתמשים לבניית מטבחים משפיעים גם הם על התוצר הסופי, ובעוד שמטבחים שרוכשים מהחנות עשויים ככל הנראה במפעל ומחומרי גלם פשוטים ולא יקרים, חומרי הגלם שבהם משתמשים בנגריית בוטיק למטבחים מעוצבים הם הקרם דה לה קרם של חומרי הגלם הקיימים בשוק.

קרדיט תמונה: freepik
- פרסומת -

כדי להבין את הנושא בצורה הטובה ביותר אנחנו צריכים להביט ביתרונות שיש לבחירה בנגריית בוטיק למטבחים מעוצבים:

  • נגריית בוטיק מוודאת כי המטבח מתאים בצורה מושלמת לצרכים, לדרישות ולחזון של הלקוח.
  • העיצוב הסופי של המטבח הוא כזה שאין בשום מקום אחר, זאת כיוון שהעיצוב הוא תולדה של דיאלוג בין איש המקצוע לבין המזמין.
  • חומרי הגלם שבהם משתמשים בנגריית בוטיק לבניית מטבחים מעוצבים הם האיכותיים ביותר ומותאמים באופן מלא לתנאים הסביבתיים של הבית.
  • בזכות זאת אורך החיים של מטבח מעוצב מנגריית בוטיק הוא מקסימלי.
  • ללקוח יש שליטה מלאה על כל פרט, ולו הקטן ביותר שיש.

 

למי מתאים לעבוד עם נגריית בוטיק למטבחים מעוצבים ומה התקציב המשוער?

כדי להבין בצורה הטובה והשלמה ביותר מה זה אומר נגריית בוטיק למטבחים מעוצבים נותר לנו לבחון עוד שני פרמטרים מהותיים – התקציב של בניית מטבח שכזה ומי קהל היעד שלו מתאים לבחור באפשרות זו. מראש אנחנו צריכים להגיד כי מדובר על שני פרמטרים חמקמקים ומיד תבינו מדוע.

לגבי השאלה הראשונה – למי מתאים לעבוד עם נגריית בוטיק למטבחים מעוצבים. ככל שחושבים על זה לעומק, כך מבינים שלמעשה כל אחד ואחת יכולים להרוויח מבחירה בנגריית בוטיק למטבח מעוצב. מבחינת ערך ההשקעה והתמורה שמתקבלת, זוהי הבחירה המשתלמת ביותר וגם זו שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות יותר. אבל למרות זאת, המחשבה הראשונית של מרביתנו היא שמרבית האנשים שבוחרים בנגריית בוטיק לבניית מטבח מעוצב הם בעלי ממון כיוון שהתאמה מלאה של המטבח היא בוודאי דבר יקר.

אז זה מביא אותנו לסוגייה השנייה שלנו – כמה עולה לבנות מטבח מעוצב בנגריית בוטיק? התשובה לשאלה הזו מורכבת אפילו יותר כיוון שהיא תלויה במספר רב של פרמטרים ומשתנים. אפשר להגיד כי טווח המחירים התחתון נע בין 10 אלף שקל לבין 15 אלף שקל, אך מובן שאפשר גם להגיע לסכומים גבוהים בהרבה וישנם מטבחים מעוצבים שעלות עולה על 100 אלף שקל. כדי להבין את הנושא הזה אנחנו רוצים רגע לפרט כמה מהפרמטרים שישפיעו על המחיר הסופי:

  • גודל המטבח והחלל
  • סוג העץ והציפויים
  • כמות שעות העבודה
  • חומרי הגלם הנוספים – בעיקר הפרזול

כפי שאתם יכולים לראות מכל מה שכתבנו, מטבח מעוצב שנבנה על ידי נגריית בוטיק הוא פתרון נהדר למי שמחפש איכות שמחזיקה מעמד שנים, על השקעה כלכלית שיש להביא בחשבון בהתאם ליכולות שלכם. אנחנו מקווים כי המאמר הזה יסייע לכם להבין את הנושא לעומק ולגבש החלטה מושכלת יותר.