ניקוי ספות בתל אביב 

קרדיט תמונה: Canva
ספות אפשר למצוא כמעט בכל מקום – בבתים פרטיים, במשרדי עבודה, בלובי של המלון ואפילו בכניסה לחדר כושר או בתור לקוסמטיקאית. ספות הן רהיט שימושי ונוח, שבשל השימוש הרב בו הוא גם מתלכלך הרבה יותר בקלות, וברגע שיש כתמים על הספה, המראה שהיא משדרת הוא כבר הרבה פחות אלגנטי וזוהר. אבל, הפתרון לכך פשוט – ניקוי ספות בתל אביב על ידי חברה מומחית בניקיון יסודי ומקצועי. כל הפרטים במאמר הבא.

מה החשיבות של ניקוי ספות

יש כל מיני סוגי ספות בשוק – חלקן עשויות מבד, חלקן מעור, חלקן מבדים סינתטיים וכן הלאה. לכל ריפוד של ספה יש שיטה אחרת לנקות את הספה, וכדי לא לפגוע בחומר הגלם, צריך לדעת איך לעשות זאת עם חומרי הנקיון המתאימים ושיטת הנקיון הנכונה לכל סוג חומר. 

כשאתם קונים ספה, אתם וודאי בוחרים אחת כזו שתתאים לשאר החלל ולעיצוב המקום, בטח כשספה מהווה רהיט מרכזי בכל מקום, והיא שם כדי שאנשים ירצו לשבת עליה בנוחות ובנעימות. אבל, יחד עם הנוחות גם מגיע הלכלוך.

ספה שיש עליה כתמים, היא ספה שכבר לא מושכת אותנו להגיע לשבת עליה, וכך היא מאבדת את תפקידה היחיד – ספת ישיבה. לכן, כמו שאתם מנקים את הבית, את הבגדים או כל דבר אחר שחשוב לכם, גם ניקוי ספות בתל אביב, בירושלים או בכל עיר אחרת בה אתם נמצאים הוא חשוב. שימרו על הספה שלכם לאורך זמן, נקו אותה ותדאגו לה, והיא תשרת אתכם נאמנה.

קרדיט תמונה: Canva
- פרסומת -

אז מה קורה בפועל בעת ניקוי ספות

חברה מקצועית לניקוי ספות בתל אביב, מגיעה עם ציוד מקצועי וחומרי ניקוי מהסוג האיכותי ביותר כדי שאתם תוכלו להנות מהספה נקייה לחלוטין. בשביל שכל זה יצליח, יש 8 שלבים עיקריים לפיהם חברת שירותי נקיון ספות בתל אביב עובדת:

  1. אבחון – המומחים מגיעים לאבחן את סוג החומר ממנו עשויה הספה, סוג הכתמים והרכב הבד. בהתאם לכך, הם מתאימים את חומרי הנקיוון ושיטת הניקוי. תחילה האבחון יעשה על נקודה קטנה ובלתי נראית בספה כדי לבחון שחומרי הנקיון והשיטה אכן מתאימים לסוג הספה שברשותכם.
  2. הזרקת חומרי הניקיון – המומחים מזריקים לספה חומרי נקיון איכותיים וידידותיים לסביבה ולספה כך שהחומרים לא יפגעו בספה או במי שישב עליה לאחר מכן.
  3. השרייה – כדי שהכתמים יוסרו בצורה מושלמת, יש צורך להשרות את החומרים למספר דקות על הספה כדי ששומנים וכתמים קשים יוכלו לרדת ממנה בקלות.
  4. קרצוף – באמצעות מכשיר קירצוף מותאם שמגיע עם ראש מתאים, המומחים מקרצפים את הכתמים שיש על הספה, בצורה כזו שהם אכן יוסרו ממנה ולא יחדרו עמוק יותר אליה.
  5. חיטוי – לאחר הסרת הכתמים, המומחים מחטאים את הספה מכל חיידקים, אבק או עובש שנשארו כדי שאתם תוכלו לקבל ספה נקייה לחלוטין.
  6. שאיבה – המומחים לא מסתפקים בקרצוף וחיטוי, הם גם ישאבו את הספה מכל לכלוך שהצטבר בדפנות, וישאבו כל אבק, מזון או מים שהצטברו בספה.
  7. ייבוש – לאחר הניקוי יש צורך לחכות מספר שעות עד שהספה תתייבש לחלוטין.
  8. נטרול ריחות – ממש רגע לפני שהספה חוזרת אליכם מושלמת, המומחים יבשמו אותה קלות כדי שאתם תקבלו ספה שלא רק נראית כמו חדשה, אלא גם מריחה כמו חדשה.

לסיכום

ניקוי ספות הוא לא פחות חשוב מכל ניקוי של חלק אחר בבית או בעבודה, וכדי להסיר את הכתמים הקשים ביותר, הזמינו חברה לנקוי ספות בתל אביב שתגיע לנקות את הספות ביסודיות ומקצועיות.

המאמר נכתב ע"י הצוות המקצועי של קול מדיה בניית אתר מכירות