נעים מאוד – אשתך לעתיד

איך תדע שהבחורה איתה נפגשת לדייט היא הנכונה עבורך? הכנו עבורך מס' טיפים לדייט מוצלח שבו תוכל להבין אם יש מקום לקבוע דייט נוסף או שפחות כדאי לבזבז את הזמן בפגישה נוספת.

איך את רואה את שולחן השבת שלנו?
טיפ ראשון

לפני שאתה פוגש מישהי, נסה להבין עוד מראש מי היא והאם היא מתאימה למה שאתה מחפש. אצל דתיים זה קצת מורכב יותר, יש רמות וזרמים של דת ואם אתה ממש רוצה להיות בטוח שהיא איתך באותו ראש אנו ממליצים להיכנס לבדוק אתר הכרויות לדתיים, שם תוכל לסנן את הפרופילים של הנשים לפי הגדרת האמונה שלהן (אותה הן מגדירות בעצמן בדיוק לשם כך). אם מנסים לשדך לך מישהי דרך חברים משותפים או קרובי משפחה, בקש לדעת עליה כמה שיותר. מה שמקל על העניין באתרי הכרויות הוא שהכל ברור מראש, בהגדרת הפרופיל תוכל לבדוק את כל המאפיינים שתרצה וחשובים לך ואף לקרוא את התיאור שהיא כתבה ולהבין דרכו מעט על האופי של אותה בחורה/ אישה.

טיפ שני

לא לפסול על שיחת טלפון או התכתבות. או כפי שנאמר "אל תשפוט את הקנקן" כיום יצירת קשר היא נושא מורכב יותר מבעבר, ישנן כלכך הרבה דרכים לתקשר , טלפון, אפליקציות, מיילים ועוד. בנוסף, אנשים שונים מבינים אימוג'יז (אייקונים) באופן שונה. כמו כן, בהתכתבות לא ניתן להבין טונציה, פחות קל לדעת האם היא צינית, רצינית, צוחקת או עצובה רק מהמילים המוקלדות. לכן המלצתנו- לא לשפוט על סמך ההתכתבות, במידה ויצרתם קשר טלפוני זה גם עשוי להיות לעתים מביך בשיחה הראשונה שכן אינכם מכירים אחד את השנייה, לעתים קורה ההפך, השיחה מאוד מוצלחת ובמפגש מתגלה כי אין כימיה כלל. נסו להגיע לפגישה כמה שיותר מהר ולוותר על התכתבויות ארוכות

טיפ שלישי

לפני שנפגשים, שאל את עצמך את השאלות הנכונות והכן לך בראש "רשימה" של נושאים מהותיים עבורך, עם זאת, אל תהפוך את המפגש ל"ראיון עבודה". דייט מוצלח יהיה קליל יותר, בו נסו להנות מערב נעים ולשבור את הקרח הראשוני ולאחר מכן תוכלו לשוחח על הנושאים החשובים לשניכם.

טיפ רביעי

הקשבה, נשים אוהבות שמקשיבים להן ומתעניינים בהן, נסה להקשיב באמת לשיחה, לשאול שאלות וגם לשתף, ככל שהשיחה תזרום כך תוכל להרגיש אם יש כימיה ביניכם ופוטנציאל לתקשורת חיובית עתידית. מתוך ההקשבה ניתן ללמוד המון על האדם עמו משוחחים.

טיפ חמישי
- פרסומת -

במידה ולא הרגשת כימיה, השיחה לא זרמה ואתה לא באמת רואה פוטנציאל בכלל עם הבחורה איתה נפגשת, דע לשחרר כדי לחסוך לשניכם זמן ואנרגיות, עם זאת במידה והרגשת כימיה, אהבת את המאפיינים הכללים ואתה מרגיש כי עשוי להיות פוטנציאל לקשר עתידי אך המפגש הראשוני היה מעט "גמלוני" נסו להיפגש שוב, יכול להיות שבפגישה נוספת דברים יראו אחרת והשיחה תזרום יותר. בהצלחה!