נשיא המדינה בבית האבלים: "אתם מהווים דוגמא שקשה לתאר את עוצמתה"

קרדיט: יוסי כהן

נשיא המדינה הגיע היום (ג') בצהריים יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת יניב ששכלה את שני בניה בפיגוע קשה בחווארה, בתחילת השבוע.

נשיא המדינה שמע מההורים והמשפחה על שני בניהם הגדולים יגל והלל הי"ד שנרצחו בתחילת השבוע בכפר חווארה כשהיו בדרכם לישיבות ההסדר שלהם בקריית שמונה וגבעת אולגה.

הנשיא דיבר עם בני המשפחה האבלה והוריהם אסתר ושלום, ושמע על אהבת הארץ והאדם של הלל ויגל הי"ד, והאחות רחל סיפרה על נסיעתם האחרונה.

הנשיא אמר להורים השכולים: ״אתם מהווים דוגמה שקשה לתאר את עוצמתה, מה שאתם מקרינים לעם ישראל. רק ככה ננצח.״

- פרסומת -

הנשיא פנה לאמם, אסתר, ואמר: ״המסרים ששלחת על אחדות כל כך משמעותיים בימים אלו. אולי הם יסייעו בהרגעת עם ישראל ובאחדות המיוחלת".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן אמר לנשיא: "בימים אלו, כל עם ישראל נחשף לאנשים הגיבורים הללו הרב שלום ואסתי. בתוך כל הצער הזה. לצערנו נפגשנו בלא מעט פיגועים קשים, ואנחנו, כמו שאתה אמרת נתחזק ונהיה איתם ביחד, ומהכוח שלהם אנחנו נתחזק בבניין הארץ. לבנות עוד יישובים – את הר ברכה, את כל השומרון. אנחנו ביחד איתם ניתן את המענה האזרחי לטרור ונבנה את השומרון.

המשפחה יושבת שבעה על שני בניהם הלל ויגל יניב הי"ד שנרצחו בפיגוע הירי בחווארה בתחילת השבוע.  הלל ויגל היו בני 22 ו 20 במותם, והותירו אחריהם הורים ו 3 אחים