סטייליניג הריון: להרגיש יפה בכל תקופה

תקופת ההריון היא שיא הנשיות ולעיתים אנו היחידות שמפספסות לראות זאת, כי אנחנו מרגישות פחות טוב עם העלייה במשקל והשינויים בגוף שלנו, אבל אני ממליצה דווקא בהריון להדגיש את כל הנשיות הזו, לאהוב את עצמנו יותר מתמיד. חשוב לזכור שההריון הוא הדרגתי, אנחנו לא בבום גדלות!

אני מאוד אהבתי את עצמי בהריונות ולכן אני מגישה לכן כמה טיפים ממני:

קודם כל, ניצול מקסימלי של המלתחה האישית!
בשלבים הראשונים שהשינויים הם לא משמעותיים רצוי להשתמש במלתחה האישית כמה שאפשר. לגבי חלק תחתון, נבחר מתוך המלתחה את המכנסיים הפחות הדוקים, אולי מעט יותר נמוכים ורכים יותר באזור הבטן.
כשהבטן כבר יותר בולטת נבחר כבר בעיקר בטייצים עם לייקרה או גרביונים.

אין צורך לקנות טייצים או מכנסים להריון, יש לי בשבילכן טריק מעולה שיחסוך לכן הרבה כסף: גשו לחנות בדים וקנו בד נמתח. עם זה לכו לתופרת ובקשו ממנה לתפור לכן את הבד בתחילת המכנס כך שהבד שהיא תתפור יכסה לכן את הבטן. בסיום ההריון בעזרת ה' ניתן בקלות להסיר את הבד ולחזור להשתמש במכנס בצורתו הרגילה.

לגבי חלק עליון, נבחר בחולצות עם לייקרה שנמתחות על הבטן, אפשרי להשתמש בכל הסריגים שהיו משוחררים יותר עלינו על הגוף בשלב זה הם כבר יהיו יותר צמודים. סביר להניח שבשלבים ראשוניים גם נוכל ללבוש חולצות שיפון למינהן שהיו מעט רחבות ומשוחררות. נשתמש הרבה בטוניקות בשילוב טייצים.

- פרסומת -

לגבי הלבשה תחתונה, כדאי "למשוך" כמה שיותר עם ההלבשה התחתונה הקיימת כי עיקר השינויים במידות
לרוב קורה בשלבים המתקדמים יותר של ההריון. בשלבים אלו כבר ניגש לרכוש חזיה ותחתונים מותאמים למידה החדשה.

צילום: אנינה פילקינס

מיצינו את המלתחה עד תום והצלחנו לדחות קצת את הרצון לרכוש ולהתחדש עכשיו כבר אין ברירה (כל אחת בשלב שלה בעניין הזה, לפעמים זה גם כי בא כבר להיכנס לחנות לבגדי הריון…)

אז מה כדאי לנו לרכוש שלא יהיה מוגבל רק לחודשי ההריון אלא יישמש אותנו גם אחריי?
כשאני אומרת אחריי אני מדברת גם על הרבה שנים אחריי, כי הרבה פעמים הגוף שלנו משתנה אחרי הלידה גם הרבה אחרי הורדת הקילוגרמים המיותרים, זה יכול להיות בגודל החזה, בשינויים אפילו בשיער או באגן וכו' אין מה להיבהל אלא להכיר את "הגוף החדש" ולדעת להתלבש נכון ומחמיא תמיד.

חלק עליון:
גופיות וחולצות ארוכות בתוספת לייקרה בשלל צבעים – אין ספק שלבסיס טוב שמכסה את הבטן יש שימוש רב בהריון וככל שיש מגוון צבעים ישנן הרבה יותר אופציות לשילובים.
גם אחריי ההריון עדיין ישנה בטן שיורדת בהדרגתיות, אנחנו עדיין לובשות טייץ או מכנס הריון, לא מייד ג'ינס ובתוכו חולצה..
מעל חולצות הבסיס ניצור את מראה השכבות: תוספות של עליוניות/קרדיגנים יצרו לנו מראה מחמיא ואופנתי תמיד.

חולצות/שמלות מעטפת או קיווצוצים בבד – לתקופת ההריון הן מצויינות כי הן מתרחבות בהתאם להתנפחות הבטן, חשוב שהבד יהיה רך ונושם עם תוספת לייקרה.
לאחר הלידה הבטן יורדת בהדרגה והבד מתכווץ יחד איתנו, המעטפת מטשטשת את אזור הבטן ויכולה לעזור בתקופה הראשונה אחריי הלידה, המעטפת טובה לנו באזור החזה כי החזה עדיין נפוח במיוחד בתקופת ההנקה ישנה גם גישה טובה..

חולצות/שמלות בגזרת אמפייר מבדים רכים ונושמים, צמודות יותר באזור החזה ונופלות בצורה רופפת ורחבה (בצורת A) למטה. גם אחריי ההריון הגזרה הזו שאינה נצמדת לבטן טובה לנו, כך לא ברור מה קורה ממתחת, אז לאחר ההריון זה אידיאלי.

צילום: ג'וש ווילקינס

עליוניות/ווסטים (שרוול ארוך או קצר), אותן עליוניות מבדים נשפכים שיורדות עד לירכיים (יכול להיות גם נפילה בצורה א-סמטרית) – הן מצויינות מעל גופיות וחולצות בייסיק לגיוון ושילובים מעניינים.

חלק תחתון:
טייצים – טייצים בגובה נמוך ללא גומי לוחץ עם הרבה לייקרה ישמשו אותנו מעולה בהריון בשילוב טוניקות ארוכות.
אותם טייצים בהחלט שימושים בהמשך במלתחה.

מכנסי הריון עם גומי – בשלב מסויים לא ניתן יהיה למנוע רכישה של מכנסי הריון עם גומי, אני ממליצה ג'ינס אחד ומכנסיים שחורים ואפשרי צבע קרם אחד.
גם לאחר ההריון ישנה תקופה ארוכה שעדיין אפשר להשתמש במכנסיים אלו ומעל חולצות.
לא נשכח שאם הרכישה נעשית כבר בהריון הראשון אז יש סיכוי להנות מהם גם להריונות הבאים אם עוד נרצה כאלו

נעליים – שלא נשכח נוחות בהריון היא הכרחית – רכישת נעל נוחה כדוגמת נעל בובה תשמש אותך ללא ספק לטווח הארוך, אנחנו תמיד צריכות שתהיה לנו נעל נוחה בארון.

ולהקפצת ההופעות:
אקססוריז, אקססוריז, אקססוריז – בכל שלב אקססוריז יכולים לבנות לך את ההופעה, בתקופת ההריון רצוי לרכוש אקססוריז מטקסטיל ולא ממתכת (לשם הנוחות) ובנוסף עצה נוספת: רכשי אקססוריז גדולים שיהיו פרופורציונליים ומאוזנים עם גודל הבטן והחזה, אביזר קטן יגרום לתחושה שאת גדולה יותר.

מתלבטת? צריכה עוד עצה? אני תמיד זמינה גם בטלפון – 050-9337243

הריון נעים!

חפשו דוסיתשיק סטיילינג צנוע
בפייסבוק או באינסטגרם