סיורים בליסבון על ידי מדריכים מנוסים ובשפה העברית

(צילום: Pixabay)

מתכננים חופשה בקרוב בליסבון ומעוניינים לצאת לסיור מאורגן עם מדריך מקצועי? הידעתם כי ניתן להצטרף לסיורים שונים בליסבון, בירת פורטוגל, עם מדריך מנוסה המלווה אתכם ומעניק לכם הסברים מפורטים ומעניינים בעברית? ובכן, לאחר שרכשתם דיל משתלם לליסבון כדאי להתחיל לתכנן את הטיול ולבחור את האתרים והאטרקציות בהם אתם מעוניינים לבקר ולבלות.

יעל וייס 21/11/2019

ליסבון, עיר הבירה של פורטוגל, היא גם העיר הגדולה ביותר במדינה. בשנים האחרונות התייר הישראלי החל לגלות את פורטוגל, ישראלים רבים טסים לליסבון ונופשים בעיר הציורית והקסומה, אפשר לנצל את החופשה כדי לטייל גם באתרים קרובים באמצעות רכב שכור או תחבורה ציבורית. אגב, יש גם סיורים מודרכים לאטרקציות מובילות באזור ליסבון, כך אינכם צריכים לשכור רכב או לחפש כיצד להגיע למקום באמצעות אוטובוס או רכבת.

עיר קסומה עם אתרים היסטוריים מרשימים

ליסבון היא אחת הערים היפות באירופה, יש בה קסם ייחודי ושילוב מנצח בין עבר מפואר לחיים המודרניים. העיר מציעה אתרים היסטוריים חשובים ומרשימים ביופיים. ארכיטקטורה נפלאה ויוצאת דופן, מוזיאונים מצוינים, שכונות מלאות פסלים, מונומנטים ואווירה ייחודית, נופים מרהיבים, אוכל מעולה, חיי לילה תוססים ומקומיים מסבירי פנים.

- פרסומת -

בליסבון, יש שפע אטרקציות ואתרים מעניינים לתיירים, קשה בביקור אחד לבקר בכל המקומות החשובים והאטרקטיביים, לכן מומלץ לתייר הישראלי לקחת סיורים מודרכים בליסבון וליהנות מסיור ממוקד עם הסברים בעברית.

יש מגוון סיורים בליסבון, בהם גם סיורים חינמיים בהם משלמים בסוף טיפ למדריך. כדאי לבחור סיורים רק מחברה מקצועית המעסיקה מדריכים ישראלים, כך תיהנו מהסברים בעברית בלי לשבור את השיניים ובלי לנסות להבין אנגלית או שפה אחרת בה אתם לא שולטים.

הסיורים המומלצים ביותר בעיר הם:

  • סיור רגלי בליסבון הקלאסית – זהו סיור חובה לכל מי שמבקר בליסבון בפעם הראשונה בחייו, במשך שלוש שעות תוכלו לבקר בכמה מאתרי החובה בעיר, לחצות שכונות מעניינות עם אווירה קסומה, לצפות בנופים מדהימים וכמובן תיהנו מהסברים מפורטים בעברית ומסיפורים מעניינים שרק המקומיים מכירים. זהו סיור קלאסי להכרת ליסבון, במהלך הסיור עוברים דרך אתרים תיירותיים חשובים בשכונות באירו אלטו, שיאדו, באישה אלפמה.
  • סיור ברובע בלם – זהו ללא ספק הרובע המפורסם ביותר בליסבון, הסיור עובר דרך מוקדי העניין העיקריים ברובע היפהפה והעתיק, ובדרך עוצרים במאפייה מפורסמת ומסורתית בה הנזירות מכינות את מאפה הפשטל דה בלם, עוצרים ליד פסל מגלי הארצות וכמובן מצלמים את המונומנט המרשים מכל הכיוונים, מבקרים במנזר ז'רומינוש מהמאה ה-16 הנחשב לאחד מסמלי ההיכר של העיר, ומבקרים גם במגדל בלם השוכן לגדות הנהר, הסיור כולל שייט חווייתי בנהר.

סיורים מודרכים בליסבון והסביבה, ומגון סיורים מעניינים בפורטוגל, כדאי להזמין רק מחברת פורטוגו. החברה מעסיקה מדריכים ישראלים החיים במדינה, כל הסיורים מתאימים לישראלים, וכל סיור מאורגן בקפידה על מנת להבטיח חוויה נפלאה לתייר וכדי לאפשר לישראלים להכיר את נפלאות העיר ואת האתרים התיירותיים המעניינים ביותר במדינה כולה.