סמוטריץ לבנט: בוא לשיח פתוח – ונדבר על ערכים

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ פונה הערב לח״כ נפתלי בנט אחרי שכינה אותו ״ילד כאפות, וסמרטוט שכולם בזים לו״ והזמין אותו לשיח משותף על ערכי הימין והציונות הדתית. ״אתה תציג את האני מאמין שלך ואני את שלי. ניתן לציבור לדעת מה ההבדל בינינו וניתן לו לשפוט״.

היו ימים. נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ.

בפנייתו אמר יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ: "נפתלי אחרי חודשים שבהם אני מנסה לנהל איתך שיח ענייני חברי ומכובד סביב ערכים ובעיקר סביב הדרך לממש אותם בשדה הפוליטי המורכב אתה בוחר בימים האחרונים במקום לפזר את מסך הערפל ולומר דברים ברורים ללכת ולעסוק בשיח של הכפשות וכינויי גנאי.

איך כבר לא קראת לי? מש״ק דת, גבאי בית כנסת, ילד כאפות, סמרטוט שכולם בזים לו ואפילו אבק על החליפה של נתניהו.

אתה ואני יודעים מצויין שישבנו בחדר ודיברנו על ערכים ולא הגענו להסכמות ולכן נפרדו דרכנו. אני חושב שמגיע לציבור לדעת על מה ולמה. בא נפגש עוד היום איפה שתגיד מתי שתגיד. אתה תציג את האני מאמין שלך ואני את האני מאמין שלי. נעשה את זה הכי ענייני והכי חברי אבל ניתן לציבור לדעת מה ההבדל בינינו וניתן לו לשפוט.

אתה תוכל לשאול כל שאלה, אני מבטיח לענות. אתה תידרש לענות על השאלה הפשוטה- במידה ויש 61 לממשלה של ימין אמיתי עם הליכוד בראשות נתניהו, האם אתה בא או שאתה מנסה לסחוב את הימין והציונות הדתית להרפתקאה עם השמאל?

- פרסומת -

האם אתה עדיין מחוייב למימוש ערכי הימין והציונות הדתית? או כמו שאמרת בעבר, אתה שם הכל בצד והולך להקים ממשלת ׳לא קורונה, לא מעניין׳. אם אתה עדיין מחוייב נדמה לי שתצטרך לדעת להסביר איך אתה עושה את זה בממשלת ימין, מה שאתה קורא אבל בלי 30 מנדטים של הליכוד ושל נתניהו.

נדמה לי שלציבור מגיע לדעת את האמת. ובאמת עזוב אותך מהעלבות והכפשות, לא מתאים, לא לך, לא לי ובעיקר לציבור שאותו אנחנו רוצים לייצג."