עבור שבת חתן או בר מצווה – כך מרימים אירוע מיוחד וחסכוני 

צילום: Pixabay

לא חסרים אירועים שמחים בלוח השנה העברי ולא חסרים אירועים שמחים שנוגעים לשורשים היהודים שלנו, ועל כן כשעומדים לקראת מאורע כזה או אחר כמובן שממהרים לארגן אירוע, כך שהמאורע יקבל את תשומת הלב המלאה והמסורת תמשיך להישמר, ועל כן אם גם אתם עומדים לארגן שבת חתן, בר מצווה, טקס אירוסין, או שבת הודיה, יש לנו כמה טיפים מעניינים ואף חסכוניים עבורכם – בהחלט שווה 2 דק' קריאה!

מתחילים מבחירת קונספט ייחודי

עם כל הכבוד למסורת היהודית, צריך לדעת מתי ניתן להיות יצירתיים, להפתיע ולגוון, ועל כן גם אם רגילים שבאירוע משפחתי מגישים אוכל, משמיעים מוזיקה ומחברים את המאורע לפרשת השבוע, הרי שתמיד ניתן לחשוב מעט עבר. מה זה אומר? ביחרו קונספט ותתחילו משם. צרכים רעיונות? ניתן להחליט שהקונספט יהיה בסימן חיבור לאדמה, בסימן שורשים, בסימן הכרת תודה, בסימן מעשים טובים וכדומה, כך שבוחרים את הנושא הרצוי וממנו גוזרים מגוון פרשנויות מרגשות. כך למשל ניתן להחליט שלא משתמשים בכלים חד פעמיים וכל משפחה מביאה מפה הבית (מובטח אירוע צבעוני במיוחד), ניתן להחליט שבמקום מתנה מעבירים תרומה, שאת השאריות מפנים לעמותה וכדומה.

מתמקדים בעיצוב מעט שונה

- פרסומת -

מדהים לראות כיצד שילוב של אלמנטים מסוימים הופכים את כל המאורע להרבה יותר ייחודי ומרגש. רעיונות? קבלו שלושה:

  1. ניתן לבקש מכל משפחה שתכין מרכז שולחן ייחודי שעשוי מצנצנת ריקה, בלוטים, ספרי זהב ודבק חם, כאשר כל משפחה מוזמנת לשלב שני פריטים משלה.
  2. ניתן לערוך סשן צילומים מיוחד של חתני השמחה (למשל בבריכת כדורים), להדפיס את התמונות ולתלות אותן ברחבי האולם.
  3. ניתן להחליט שבמקום שולחנות מארגנים שמיכות פיקניק, ועל כל שמיכת פיקניק מציבים סלסילת שוק צבעונית מלאה בכול טוב, אותה לאחר מכן האורחים מוזמנים לקחת הביתה.

אוכל טעים במיוחד

אין שאלה שכל אירוע מוצלח בין היתר צריך להשקיע באוכל טעים במיוחד, ופה נציין שלצד העובדה שהכרחי לבחור קייטרינג איכותי, גם ניתן לעשות מעט מעבר. כך למשל ניתן להחליט שאת הקינוח אוכלים באזור אחר (למשל רק ברחבת הריקודים). ניתן להגיש את הקינוח יחד עם האוכל, כך שהילדים יהיו מרוצים כבר על ההתחלה. ניתן להחליט שכל משפחה מביאה מנה שבה היא הכי מתגאה. ניתן להחליט שבין היתר מגישים מנה מסורתית שרצה במשך שנים במשפחה ולידה מגישים מתכון מפורט שכל אורח מוזמן לקחת הביתה וכדומה.

שנסכם?!

תמיד ניתן לחשוב מעט מעבר ותמיד ניתן למצוא רעיון שיגרום לאורחים לזכור את האירוע שלכם לצד חיוך גדול. אז אל תוותרו על קייטרינג, צלם, דרשה ונאום תודה, אך גם אל תמהרו לעשות "העתק הדבק" מאירוע של אחרים – תיהנו!