עדשות מגע חודשיות – מה כדאי לדעת?

freepik

עדשות מגע חודשיות הן כאלה שמשתמשים בהם פעם בחודש ויש לשמור עליהן סטריליות למרות שמדובר בשימוש חודשי. עדשות כאלה מתאימים עבור אנשים שרוצים מידי פעם להשתחרר מהמשקפיים ולהנות ממראה פנים חשוף ללא משקפיים ומיותר חופשיות בכל תרחיש, החל מיציאה בערב אל דייט רומנטי עד לאימון בחדר הכושר או לנסיעה חשובה פגיעה וכל מאורע אחר.

כיום יש לא מעט אנשים גברים ונשים נערים ונערות אשר בוחרים בעדשות מגע חודשיות שנועדו לשימוש מידי פעם בפעם. מדובר עדשות כאלה מקנות חופש, שחרור ושימוש באירועים מיוחדים בדרך כלל.

חשוב לדעת כי עדשות מגע חודשיות הן לא כאלה אשר מתאימות לשימוש אחד בלבד וחד פעמי, אלא שהן נועדו לשימוש חוזר ויש לחטא אותן, לשטוף אותן בחומר מיוחד שמגיע עם אריזה של עדשות מגע חושיות ויש לנקות אותם ושמור אותן סטריליות בכלי מתאים.

עבור מי מתאימות עדשות מגע חודשיות?

- פרסומת -

עדשות כאלה מתאימות לאנשים שזקוקים למשקפיים אבל רוצים לחדד את הראיה באמצעות עדשות ולא לחבוש משקפיים. מדובר במוצר שאפשר להשתמש בו מידי פעם ולא בעדשות חד פעמיות שזורקים לאחר שימוש אחד. עדשות כאלה מניחים על איזון העין בעדינות עם ידיים נקיות ודואגים להציג אותן באופן נכון על העין.

איך בוחרים עדשות מגע?

כאשר אתם בוחרים עדשות מגע חודשיות שימו לב כי הן איכותיות ומיוצרות ממותג מוביל כמו למשל ג'ונסון וג'ונסון שנחשבים מובילים במוצרי פרפומריה והיגיינה.

רכשו אריזה חסכונית וכזאת שתתאים עבור שימוש של מספר חודשים כדי שלא תצטרכו לרכוש כל חודש עדשות מגע חודשיות. וודאו כי העדשות מיוצרות מחומרים גמישים וכאלה שלא מכאיבים לעין

בחרו עדשות נושפות שמעבירות חמצן לעין, כאלה הנחשבות גמישות ונוחות ושלא פוגעות בקרנית כשמניחים אותן על האישון.

כדאי לבחור חבילת עדשות מגע חודשיות אותה אפשר לרכוש במחיר נוח מתוך חנויות אופטיקה אונליין.

כאשר אתם בוחרים כל מוצר רפואי כאשר וודאו כי הוא איכותי, מאושר על ידי משדר הבריאות ומומלץ על ידי רופאים וחוקרים.

כיצד משתמשים בעדשות?

את העדשות יש להרטיב אותן במי ברז לפני השימוש. ולאחוז בעדינות עם האצבע כלפי מעלה כאשר פותחים את העין ומניחים אותן על האישונים. יש לוודא כי הן מקובעות בנוחות על העין.

כמה עולה אריזה של עדשות מגע חודשיות?

כיום יש אריזות במחירים שונים וחשוב להקפיד לרכוש מוצר איכותי. הכנסו אל אתרים של חנויות אונליין לאספקת עדשות ומוצרי ראייה וחפשו מבצעים טובים על מותגים של עדשות מגע חודשיות. כיום אפשר למצוא עדשות מגע בחבילה של 12 עדשות לכל עין שמגיעות באריזה של שש עדשות מגע, ולקבל את החבילה במשלח חינם עם החזר כפסי במידה של חוסר התאמה תוך שנה.