עידו עוז מנכ"ל חכם משכנתאות ממליץ: 5 סיבות טובות להתייעץ עם מומחים לפני לקיחת משכנתא

צילום: PIXABAY

עידו עוז, מנכ"ל חברת חכם משכנתאות ובעל ניסיון רב בתחום, משתף את הידע שכל לקוח צריך לפני שפונים לקבלת משכנתא מהבנק. מעוניינים לדעת אילו עניינים יש להביא בחשבון בסגירת תנאי החוזה, איך בוחרים גוף מלווה מתאים ומי יכול לייצג אתכם במידת הצורך? כל הפרטים לפניכם.

ייעוץ של המומחים יקדם אתכם למטרה

היום כמעט כל מי שמעוניין לרכוש בית בישראל צריך לקבל מימון מגורם חיצוני – זוהי המשכנתא שכולנו מכירים. עידו עוז מחברת חכם משכנתאות מסביר שהתהליך לכאורה נדמה פשוט, אך למעשה יש צורך בלא מעט ידע בתחום כדי לדעת כיצד הוא צריך להתנהל, וזהו אינו ידע שיש לכל אחד. זוהי הסיבה שאנשים רבים פונים לייעוץ מקצועי של מומחים בתחום המשכנתא, כדי שהם יעזרו להם לדעת מה כדאי לעשות וממה מומלץ להימנע.

כיצד יועץ מומחה יכול לעזור לכם להגשים את החלום?

לפניכם 5 יתרונות של פנייה לעזרתו המקצועית של יועץ בתחום המשכנתאות:

  • ליווי צמוד לאורך כל הדרך – יש אנשים הנרתעים מתהליכי בירוקרטיה ארוכים, ותהליך קבלת משכנתא עלול להיראות מאיים. עידו עוז ממליץ לבקש את עזרתו של יועץ מומחה משום שהוא יעשה זאת לאורך כל הדרך, החל ביום הראשון של הייעוץ וכלה בקבלת המפתחות לבית החדש שלכם. כל שאלה שיש לכם וכל בעיה שתיתקלו בה יקבלו מענה מדויק ומהיר מהיועץ שתבחרו, והוא יחלוק איתכם את כל הידע המקצועי שברשותו כדי שאתם תצאו מרוצים מהתהליך.
  • יקצר לכם את העבודה – עידו עוז מסביר שאחד הצעדים שמומלץ לנקוט בעת תהליך בקשת משכנתא הוא עריכת סקר שוק – בדיקת כל האופציות הקיימות לקבלת משכנתא, לא רק מהבנק שאתם נמצאים בו. אם יש לכם יועץ משכנתאות שמלווה אתכם, הוא זה שיעשה את הסקר בשבילכם ויציג לפניכם את כל האפשרויות הקיימות, מבלי שתצטרכו למצוא אותן בעצמכם.
  • ייצוג מול הבנקים והגורמים המלווים – חוששים לפנות לבנקים בעצמכם? לא יודעים כיצד מתמקחים נכון על תנאי המשכנתא? זוהי בדיוק העבודה שיועץ משכנתאות יעשה בשבילכם. היועץ יגיע איתכם לפגישות עם נציגי הבנקים, ידבר בשמכם ויוודא שאתם מקבלים בחוזה את כל מה שמגיע לכם ושאין שם טריקים או סעיפים שיפעלו לרעתכם בהמשך הדרך.
  • בניית תמהיל משכנתא מדויק ומותאם אישית – אם אתם לא יודעים לבנות תמהיל משכנתא המתאים לכם, או שאתם לא יודעים בכלל מה זה תמהיל משכנתא, עידו עוז מסביר שכדאי מאוד לפנות ליועץ משכנתאות מקצועי. היועץ יבחן את מצבכם הכלכלי העדכני ובראייה לטווח רחוק ולפי התנאים שלכם יבנה איתכם תמהיל המתאים לכם בדיוק, כדי שלא תרגישו שהתשלומים "חונקים" אתכם מצד אחד וגם תוכלו להחזיר את המשכנתא בזמן הקצר ביותר.
  • ידע שווה כסף – עידו עוז מציין ששכירת שירותיו של יועץ משכנתאות עולים בעצמם כסף, נוסף על ההוצאות עצמן של פתיחת תיק משכנתא, העמלות והריביות השונות, אך אחרי הכול הידע יקר הערך של היועץ יעזור לכם לחסוך כסף בטווח הארוך. הידע שלו יעזור לכם לבחור במסלולי ריביות משתלמים ובניסוח חוזה המיטיב עימכם, וכל אלו בסופו של דבר מתורגמים לחיסכון ניכר בכסף.

סיכום

עידו עוז מחברת חכם משכנתאות ממליץ לפנות לעזרתו של יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה בתחום, שיעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך ויוודא שאתם מקבלים עסקה משתלמת המיטיבה עימכם ומתאימה למצב הכלכלי שלכם, כדי שגם אתם תוכלו להגשים חלום ולרכוש בית משלכם בישראל.