עיצוב בלונים לבריתות

תמונה: pixabay

אירועים כמו בר מצווה, בת מצווה או ברית מילה הם אירועים שנחגגים בדרך כלל בפורמט משפחתי מצומצם יחסית לאירועים גדולים כמו חתונות או כנסים עסקיים גדולים.

למרות ובגלל שזה הפורמט של האירועים הללו, חשוב להשקיע בעיצוב של האולם בו עורכים את האירוע. זאת על מנת שהמקום אכן יקבל את היוקרה ואת המראה המעוצב והמזמין. אירוע קטן שנערך במקום שאינו מעוצב עשוי ליצור תחושה של עליבות ושל אירוע לא מושקע.

איך מעצבים אולם לברית מילה?

כשמדובר בעיצוב בלונים לבריתות, יש לכם כמה וכמה אפשרויות.

- פרסומת -

אך הטרנד בשנים האחרונות זה העיצוב באמצעות בלונים.

באמצעות הבלונים אפשר ליצור אינספור עיצובים מיוחדים ומדליקים שיצליחו להשליט את האווירה הרצויה באולם האירועים.

עם הבלונים תוכלו ליצור שער כניסה לאולם שזה כבר ירמז על העיצוב שמחכה בפנים בתוך האולם.

עם אותם הצבעים ואותו סגנון של שזירה תוכלו לעצב עיצובים למרכזי השולחנות וכך גם על יד שולחן הכבוד.

בגלל שמדובר באירוע של ברית תוכלו גם להוסיף אלמנטים מיוחדים בעזרת הבלונים.

כך למשל נוכל ליצור עבורכם תינוק מתוק במיוחד מהבלונים שלנו, נוכל גם ליצור אלמנטים חמודים אחרים איתם נעשה שימוש לקישוט האולם. אם זה מוצץ עשוי בלונים, בקבוק עשוי בלונים וכן הלאה.

עם איזה בלונים מעצבים את האולם?

עיצוב האולם עם בלונים לא יכול להיעשות עם כל סוג של בלונים. זאת משום שהבלונים אמורים להחזיק מעמד לכל אורך האירוע. אתם לא רוצים לשמוע פיצוצים של בלונים במהלך האירוע ואתם גם לא רוצים שעיצובי הבלונים אשר בהם השקעתם, לא יצליחו לשרוד את האירוע לכל ארכו.

אם עיצובי הבלונים ייעשו באמצעות בלונים שאינם איכותיים, הרי שבסופו של האירוע כבר לא יהיה זכר לעיצובים שלכם. ברור שאתם לא רוצים שזה יקרה.

אנחנו משקיעים בבלוני איכות מיוחדים וחזקים במיוחד והם בהחלט מצליחים לשרוד היטב מתחילת האירוע ועד סופו כשהם שומרים על המראה שלהם כל הזמן.

אם תבחרו לקחת אתכם לאחר האירוע את העיצובים שהכנו עבורכם, הבלונים האיכותיים בהחלט יוכיחו את עצמם והם ימשיכו ללוות אתכם ימים רבים אחרי האירוע.

כי כשהבלונים הם טובים, העיצובים מוכיחים את עצמם בשטח.

בוחרים עיצוב

כשאתם רוצים לבחור את העיצוב לאירוע שלכם, חשוב שתחליטו מראש על איזה צבעים אתם רוצים ללכת. קשת הצבעים של הבלונים מגוונת ורחבה במיוחד כאשר אפשרויות השילוב הן כמעט אינסופיות. חשוב שתיצמדו לצבעים הכלליים שאתם רוצים באולם, בעריכה, כמו צבעי המפיות, הפרחים אם ישנם והבלונים רק יעצימו את האווירה וישתלטו על העיצוב כולו.

אין ספק שאירוע המעוצב עם סידורי בלונים יהפוך לאירוע בלתי נשכח והוא ילווה אתכם אחר כך גם בתמונות מהאירוע.

גם התינוק ייהנה מהתמונות כשיגדל…