עיצוב מודרני לווילות יוקרה

האם רכשתם לאחרונה וילה יוקרתית ואתם מעוניינים לשדרג את העיצוב וליהנות מעיצוב מודרני המתאים לאורח החיים שלכם? מהם המאפיינים של עיצוב מודרני לווילות והאם הסגנון המודרני יתאים לכם? למי כדאי לפנות כדי לעצב את הווילה שלכם בסגנון מודרני? כל התשובות בהמשך הכתבה.

עידן הראל 02/10/2019

וילות הן נכס יוקרתי למגורים, העיצוב שלהן משדר יוקרה, וכדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה חשוב לעצב את הווילה היוקרתית על ידי אדריכלית ומעצבת פנים המתמחה בכך. עיצוב וילה אינו דבר של מה בכך, זהו תחום מורכב המחייב מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, יצירתיות, הכרות עם חומרים, ניסיון רב ושליטה במגוון סגנונות עיצוב קלאסיים ומודרניים.

תהליך עיצוב מורכב המחייב התייחסות לפרטים הקטנים וראייה רחבה

כאשר מעצבים וילה יוקרתית, המעצב חייב לראות את התמונה הרחבה והכוללת כדי להכין שרטוטים, תוכנית עבודה והדמיות ממוחשבות. בעת עיצוב הווילה, יש להתייחס ולשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, ולכל פריט יש תפקיד חשוב בעיצוב הכללי. זו מלאכת מחשבת המחייבת ידע וניסיון, כישרון ויצירתיות, כאשר תפקידה של מעצבת הפנים להתאים את הנכס לדיירים ולסגנון החיים הייחודי שלהם.

- פרסומת -

תהליך העיצוב של וילה יוקרתית מתחיל בפגישת הכרות בין הלקוח לבין המעצבת, תפקידה של מעצבת הפנים לאפיין את צורכי הלקוח, להקשיב לחלומותיו מבחינת עיצוב הנכס, ולהגשים עבורו את החלום. חשוב לזכור כי כל וילה שונה באופן מהותי מווילות אחרות, יש וילות הבנויות ממפלס אחד, וילות עם שני מפלסים או יותר, ולרוב יש מספר חדרים, מרפסות וחצר גדולה ומרווחת, לכן המעצבת נדרשת ליצור הרמוניה ושפה משותפת בין חללי הנכס, תוך שמירה על צביון ייחודי בכל חדר וחלל.

פחות זה יותר

הכלל המנחה בעיצוב מודרני הוא פחות זה יותר. כל מעצב או אדריכל ימליץ לכם לוותר על העומס שאפיין את עיצוב נכסי היוקרה בעבר, כיום מתמקדים בבחירה קפדנית של הפריטים והאביזרים כדי להפוך את הנכס לעדכני. לכן, בעת עיצוב וילות יוקרה יש לוותר על פריטים כבדים וישנים כדוגמת רהיטים גדולים וכבדים מעץ מלא, ולרוב מתמקדים בפריטי ריהוט בעיצוב מודרני העשויים מחומרים מתקדמים, למשל מתכות כמו נירוסטה ואלומיניום, ומשתמשים בעיצוב באבן מסוגננת, באריחי חיפוי מבטון אדריכלי וכיוצא בזה.

בעיצוב המודרני, בוחרים גוונים יחסית בהירים, אך אפשר לשלב גם שחור. כמו כן, משלבים נגיעות של צבע דומיננטי ונועז כדוגמת כתום, אדום או צהוב, ובדרך כלל בוחרים קיר דומיננטי לגוון הנועז יותר כדי לשבור את הגוון הבהיר וליהנות מעיצוב מקורי וייחודי שלא ניתן להתעלם ממנו.

העיצוב המודרני מתאים לווילות יוקרתיות, למרות שהוא נראה פשוט למדי מדובר בעיצוב מורכב כיוון שיש לשים לב לכל פריט ואביזר ולכל חלק בנכס המרווח. העיצוב המודרני נחשב לפופולרי כיום וכדי ליהנות מווילה מעוצבת מומלץ לפנות למעצבת פנים מוכרת שהיא גם אדריכלית.