פורטל מובילים – בחירה מושלמת של מובילים למטרת ההובלה שלכם

צילום: יח"צ

עוברים דירה? מזל טוב! התחדשתם במשרד חדש וזקוקים לפינוי והובלה מהמשרד הישן למשרד החדש? רוצים לפנות את הקרוון שאתם גרים בו? לפנות את החפצים שאגרתם עם השנים? חפשו מתוך פורטל מובילים את המוביל האמין והזמין שיוביל את תכולתכם במהירות, בדייקנות וללא כל תקלות. אתם בוחרים את המיקום, את כמות התכולה. המובילים עושים את העבודה הנחוצה לפינוי מושלם.

לבחור את המוביל המתאים

כשאתם מחליטים לעבור דירה, חשוב שתעשו זאת לפי ארגון ותכנון מסודר. תתחילו מאיתור מובילים אמינים ומקצועיים שיגיעו בתאריך שתקבעו איתם, בשעה שתקבעו ויבצעו את משימת ההובלה בחיוך, בזריזות ובלי לבזבז את הזמן. אתם זקוקים למובילים שיש להם תודעת שירות רבה. זה יעזור לכם להשיג את ההובלה הטובה במקסימום נעימות אפשרית.

סוגי הובלות בהתאם לצרכים שלכם

- פרסומת -

בתוך פורטל מובילים תמצאו את שירותי ההובלה הניתנים. יש הובלות לדירות קטנות שהתכולה בהן לא רבה, יש הובלות לדירות גדולות שהתכולה רבה מאוד ודורשת כוח אדם מוגבר. יש הובלות של משרדים הכוללים קלסרים, רהיטים, קרטונים והמון המון דפים. יש הובלות של מחסנים שאתם רוצים לארגן ולמיין. יש הובלות שמיועדות לאגרנים כפייתיים. העיקר שתבחרו מוביל אמין, מקצועי, זמין, מהיר וממוקד מטרה, מישהו שיחייך אליכם בין הובלת הרהיטים להובלת הארגזים והחפצים השונים.

למגר את האגרנות הכפייתית

אגרנים כפייתיים הם אנשים שאוהבים לאסוף ולאגור רכוש – לרוב יהיה זה רכוש שאין בו שימוש. זה יכול להיות רכוש שנאסף מהרחוב, זה יכול להיות רכוש שנאסף מחברים, מספסלים נטושים, מפחים ומחנויות יד שנייה ואפילו צרכנות יד ראשונה של חפצים שאין בהם שימוש. הסיבה לאגרנות כפייתית מורכבת ונובעת מסיבות שונות.

זה לא שבלחיצת כפתור אפשר להתגבר על האובססיה, אבל יש לה בהחלט טיפול – הן התנהגותי הן תרופתי. כיום זו לא בושה לטפל בסוג של אובססיה כזאת או אחרת. יש האוגרים משום שהם רוצים להרגיש שליטה. יש להם חרדות שמא יתכלה רכושם והם יישארו חסרי כל. אחרים אוגרים את החפצים משום שהאגירה מעוררת בהם אדרנלין מוגבר.

יש שאוגרים בלי סיבה נראית לעין. הכל נראה להם יפה ומתאים, משהו שיהיה לו שימוש בעתיד. כך הם אוגרים ואוגרים, צוברים וצוברים עד שהבית נראה כמו מחסן, החדרים מערימים בתוכם חפצים שונים וחסרי שימוש. התברואה מתחילה להיפגם.

וככל שתאספו עוד ועוד ארגזים, כך תעצימו את בעיית האסתטיקה בבית, תזמינו מקקים ואפילו עכברים שיגיעו בגלל זוהמה, אבק ולכלוך שהצטברו ועוד יצטברו עם הזמן. אם לא תעצרו את תופעת האגירה היא תשתלט לכם על איכות החיים ועל המרחב.

בחירת מובילים לאגרנים כפייתיים

בשלב ראשון צריך להיכנס אל פורטל מובילים ולאתר מוביל מקצועי, מיומן ואמין, מנוסה ובעל חזון ותודעת שירות רבה, מישהו שיגיע עד לביתכם לאמוד את רכושכם ולהחליט מה הצעד הבא. העיקר תפנו את התכולה המיותרת. המובילים יודעים לאן להוביל את התכולה. יש שיובילו לאתר הפסולת המורשה על פי אזור המגורים. מובילים יודעים מה הפרוצדורה להשלכת פסולת, לאן להשליך ואיך לעשות את זה חוקית.

יש שיעדיפו לאתר חנויות יד שנייה או לתרום תכולה שניתנת למיחזור ולשימוש שוב ושוב. חשוב להקפיד שהאגרן לא יחזור שוב ושוב על דפוס ההתנהגות שלו. הדבר יצריך מעקב של רופא כמו פסיכולוג או פסיכיאטר ואפילו רופא משפחה. אין מה להילחץ מהמצב. אגרנות היא תופעה ידועה ויש לה ספקטרום רחב בעניין. העיקר – פנו ראשית את התכולה וצרו מקום חדש בתוככם.