פינוי דירות – מה זה ולמה זה חשוב?

כאשר אנחנו מדברים על פינוי דירות אנחנו למעשה מתכוונים לפינוי דירות של אגרנים או דירות שלא שחיו בהן שנים רבות והצטברו בהן הרבה מאוד חפצים, רהיטים ולכלוך. עבודת הפינוי של דירות מסוג זה היא קשה ומורכבת וחשוב מאוד לשים לב שאנחנו עושים אותה באופן הגיוני ומסודר – עבודת הפינוי של הדירה תוכל לקחת לנו זמן ומאמץ רבים.

פינוי
ארגז פה, מסמך שם והבית הופך להיות ערימת אשפה וזוהמה. צילום: באדיבות חברת פינוי דירות שי

איזה דירות חשוב לפנות?

חשוב מאוד לפנות דירות מהסוג הבא:

        • דירות שעברו בירושה
        • דירות של אגרנים
        • דירות שמלאות בחפצים ולכלכוך
        • דירות שהן מלוכלכות במיוחד ויש בהן בעיה של מזיקים
        • דירות שהייתה בהן הצפה או נזילה וכל הרכוש בהן נהרס

כאשר אנחנו מגיעים למסקנה שאנחנו צריכים לפנות דירה כי היא עמוסה מדי בחפצים או כי היא מאוד מלוכלכת חשוב מאוד לעשות זאת באופן מאורגן ונכון. יש אנשי מקצוע שתחום המומחיות שלהם הוא פינוי דירות שהפנים שלהן והתכולה שלהן מורכבת ועמוסה וכדאי לנו לשכור אותן כי זה יחסוך לנו הרבה מאוד כאב ראש, זמן ומאמץ.

למה חשוב לשים לב שמפנים דירות?

שמפנים דירות חשוב לשים לב לכך שפינוי הדירה יהיה מהיר ונקי. כאשר אנחנו מפנים דירה חשוב שלא נשאיר שום דבר אחרינו. כמובן, שאם יש חפצים ששווה לשמור אותם או להעביר הלאה (אם כתרומה ואם בתמורה לתשלום) כדאי לשמור אותם ולשים אותם בצד. לאחר פינוי הדירה חשוב שנשים לב למצב של הדירה מבחינת הצבע שלה, האם הרצפה שלה סדוקה והאם יש צורך לשפץ בה משהו. עוד חשוב לשים לב שבדירה אין מזיקים שונים כמו עכברים או ג'וקים. אם בדירה כן יש מזיקים חשוב להדביר אותה באופן יסודי.

פינוי דירות מירושה

פינוי דירות מירושה יכול לאפשר לנו להתחיל בדירה שקיבלנו בירושה בדף חלק וחדש. אם קיבלנו דירה בירושה והיא עמוסה בחפצים, מזכרות, רהיטים וחיים שלמים של מי שחי בה קודם חשוב מאוד להקפיד לפנות אותה מכל התכולה שלה באופן מלא ויסודי. כאשר הדירה תהיה מפונה ונקייה נוכל להחליט מה אנחנו עושים איתה:

      • מוכרים אותה
      • משכירים אותה
      • גרים בה
- פרסומת -

לא משנה איזה מבין 3 האפשרויות נרצה לממש בדירה שקיבלנו בשביל שנוכל לממש את כולן אנחנו חייבי שבדירה לא יהיה כלום ושהיא תהיה נקייה לגמרי.

בסופו דבר פינוי הדירה יאפשר לנו להפוך אותה באמת למקום שהוא שלנו. ככל שנשקיע יותר מאמצים ומשאבים בפינוי הדירה כך השימוש בה מחדש יהיה פשוט ונעים יותר. בעת פינוי הדירה כדאי להיעזר בחברה מקצועית שזה תחום ההתמקצעות שלה. עוד חשוב לשים לב לפגמים שנגרמו לדירה בגלל הזנחה של שנים כמו קירות סדוקים, לכולך רב או בלגן מוגזם – וחשוב לתקן זאת עכשיו ולא לדחות את התיקון לזמן מאוחר יותר בעתיד.

המאמר נכתב בשיתוף שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/