פני מלך: לא מפסיקים להפתיע עם תוכן חינוכי וחדשני לילדים

מחפשים תוכן חינוכי ובעל ערך לילדים, שיעזור לכם להעסיק את הילדים כשאתם עסוקים ורוצים שהילדים יעסיקו את עצמם לבד? ובכן, אתם לא לבד. עכשיו כשהקיץ בפתח ושנת הלימודים מתקרבת לסיומה, יש יותר שעות אור מאשר בחורף, ולילדים יש יותר זמן פנוי, כך שהורים רבים מוצאים את עצמם מחפשים בנרות אחרי דרכים מקוריות ומעניינות להעסיק את הילדים באמצעות תוכן איכותי.

צילום: CANVA

רצוי שהתעסוקה לא תדרוש מההורה בהכרח להיות עם הילדים. כלומר, לעיתים נרצה למצוא תעסוקה שתעסיק את הילדים מבלי שזה ידרוש מאיתנו ההורים להעסיק אותם. וזאת על מנת שאנחנו ההורים נוכל להתעסק גם בדברים חשובים אחרים, כמו הכנת אוכל, או עריכת מקלחת לילדים האחרים בבית. אז איך נוכל למצוא תוכן חינוכי לילדים?

תוכן חינוכי לילדים

תכנים לילדים אפשר למצוא באינטרנט. למשל, יש המון סרטונים ביוטיוב, בטיקטוק ובאינסטגרם שהילדים נוהגים לצפות בהם. אבל, האם מדובר בתוכן איכותי? האם זה תוכן שאנחנו רוצים שהילדים שלנו יראו ויחשפו אליו? לא בטוח. אחרי שההורים נכנסים לאפליקציות הללו, ורואים את התכנים שאפשר למצוא בהן, לרוב הם מבינים שמדובר בתוכן גרוע במיוחד לילדים. התוכן לא מעשיר, לא מפתח את הילד, לא תורם לילדים, ולמעשה, פעמים רבות התכנים הללו אפילו לא ראויים לצפייה לילדים. אז מה עושים? איפה מוצאים תוכן חינוכי ובעל ערך שמתאים לילדים ושיעניין את הילדים?

הכירו את פני מלך

- פרסומת -

אז אם גם אתם רוצים למצוא תכנים מעשירים לילדים או שאתם מחפשים סרט לילדים דתיים, כדאי שתכירו את פני מלך. פני מלך הוא אתר שמיועד בעיקר לילדים, ושהמטרה שלו היא ללמד ולהעביר את התורה ועקרונות היהדות לדור הצעיר, בצורה חווייתית, מעשירה ומהנה. זכרו שהדור הצעיר של ימינו הוא הרבה יותר טכנולוגי מאשר היה בעבר. כך שאם אנחנו רוצים להגיע לאותם ילדים בדרך שהם מכירים ורגילים אליה, כדאי לנו לעשות את זה דרך האינטרנט. בצורה זו נוכל להגיע לילדים, ונוכל להציג להם תכנים איכותיים ובעלי ערך. בזכות האינטרנט, התכנים באתר פני מלך נגישים לכל אדם ולכל ילד בארץ ובעולם.

באתר תמצאו המון תכנים איכותיים שזמינים לכולם לגמרי בחינם. כמו בלוג עם תכנים בעלי ערך מוסף, שאפשר לבלות בו שעות. בנוסף, באתר פני מלך יש המון סרטונים וסרטים חינוכיים לילדים, וכך גם משחקים להעשרה לילדים. בכל מקרה, חשוב לציין שכל התכנים באתר מתאימים במיוחד לקהל הדתי. ואם תרצו, יש באתר גם חנות, שתוכלו לקנות בה דיסקים ומוצרים אחרים לילדים, וכך גם הקדשה ליום הולדת או סרטון אנימציה.

אז למה אתם מחכים? היכנסו לאתר פני מלך, והתרשמו בעצמכם מהתכנים האיכותיים באתר, שמתעדכנים ומתחדשים כל הזמן. ובפעם הבאה שהילדים משתעממים ודורשים תעסוקה מהנה, הכניסו אותם לאתר פני מלך.

הערה 1

Comments are closed.