פעילות גיבוש מנהלים – למה צריך את זה?

מנהלים בחברות, בין אם מדובר במנהלים בכירים או מנהלי ביניים, הגיעו למשרות הללו בזכות יכולות מקצועיות מרשימות לצד יכולות תקשורתיות ברמה גבוהה. אלו יחדיו הופכות אותם למנהלים ראויים. התפקיד שמלא בדרישות ומאופיין בתובענות רבה, מביא לשחיקה מהירה בקרב מנהלים רבים. כדי למנוע זאת, פעילות גיבוש מנהלים מידי פעם בפעם היא נדרשת – להעלאת המורל, לשבירת השגרה, ולהכלת ערכים וכלים חדשים ויעילים לעבודה.

סוגים של פעילות גיבוש למנהלים

ידוע לכל כי המנהלים הם נכס של ממש למקום העבודה שלהם. ניסיון רב שנים בעבודתם לצד יכולות הנהגה וניהול, הופכים את המנהל למקצועי ומוערך על ידי העובדים שתחתיו וכמובן על ידי המערכת. אך גם מנהלים הם בני אדם, וגם הם זקוקים להפוגה מידי פעם. כך, מומלץ למקומות העבודה ליצור פעילות גיבוש למנהלים מידי פעם בפעם. הנה כמה המלצות שכדאי לקחת בחשבון:

  • הרצאות מקצועיות – מטרתן של הרצאות אלו היא להרחיב את אופקיו של המנהל בתחומי עיסוקו. למשל, במידה ומדובר במנהל צוות המכירות, ההרצאה תעסוק בשיפור ושדרוג מערך המכירות, אם אפשר לשים דגש על התחום הספציפי שממנו המנהל מגיע.
  • טכניקות של מנהיגות ועבודת צוות – לא תמיד זו חייבת להיות הרצאה. אם אפשר לשלב דווקא פעילות חברתית שוברת שגרה, ועל הדרך ללמוד ולשפר כמה תהליכים בניהול, מדוע לא לעשות זאת? כיום ישנן חברות המתמחות בהתאמת סדנאות ופעילויות למנהלים, המוקדשות כל כולן לשיפור ההליכים במקום העבודה והקניית סל כלים איכותי ומקצועי.
  • התמודדות עם משימות ועומס – גם אם נדמה לכם שמנהלים יושבים כל היום במשרד ורק יוצאים מידי פעם כדי להגיד כמה מילים ולברוח, ובכן, זה ממש לא כך. ככל שמתקדמים במעלה הדרג כך מצטבר עוד ועוד עומס של משימות שעל המנהל ללמוד כיצד להתמודד איתן. אפשר לעשות זאת באמצעות הרצאה מעניינת, או כרגיל דרך משחקים ופעילות חווייתית משותפת.
בואו לארגן יום כיף מלא בערך מוסף!

פעילות גיבוש למנהלים מאפשרת למשתתפים להכיר זה את זה, ליצור שיתופי פעולה ענפים ולפתוח את הראש לדרכי פעולה וחשיבה יצירתיות ומקוריות מאוד. הסדנאות מותאמות לכל חברה והצרכים האישיים שלה, לאחר שיחה ראשונית בה יובנו הצרכים המדויקים של הלקוח. מטרתן העיקרית של סדנאות הניהול השונות הן הקנייה של יכולות, ערך מוסף וכלים להובלה, הנהגה ויעילות יתרה בתפקיד המנהל.

כדי למצוא פעילות גיבוש למנהלים בקלות, מומלץ קודם כל לפנות לחברה העוסקת בכך. מתוך הניסיון וההיכרות עם השטח, יוכלו נציגי החברה לייעץ לכם בנוגע לפעילויות המתאימות ביותר לערכים שאתם מעוניינים להנחיל, לאופי הארגון ולעבודתם של המנהלים שיישלחו לסדנא. כשהכל בנוי ככפפה ליד ובהתאמה אישית ללקוח, אין ספק שהמטרות יושגו במהירות וביעילות, והמנהלים יזכו ליום של אתנחתא, כיף ושבירת שגרה.