פרויקטים של התחדשות עירונית ברמת גן

קרדיט תמונה: FREEPIK

אחת הפעולות הנפוצות במדינות מערביות כיום, היא פעולת ההתחדשות העירונית המבקשת להשתמש באזורים שכבר נבנו והתיישנו בצורה חדשה, בעלת תועלת גם עבור דיירי השכונות והאזורים הוותיקים אך גם בכדי להשביח את האזור בצורה נאותה והגיונית.

התוכניות להתחדשות עירונית קיימת כמעט בכל עיר בארץ, עם זאת בערים המרכזיות ניתן לפגוש לא רק פרויקטים מרכזיים גדולים במיוחד אלא גם מגוון רחב של חברות האחראיות על ביצוע של התחדשות זו. לכן בבחירת דירות הנעשות תחת פרויקטים של התחדשות עירונית, חשוב להכיר את החברות שעומדות מאחוריהן, את הפרויקטים שכבר בנו בעבר ובעיקר בכדי להבטיח דירה מעולה לשנים הבאות. 

חברות שמבצעות כרגע התחדשות עירונית ברמת גן – אחת החברות המובילה פרויקט באזור מרכזי בעיר רמת גן, היא חברת "ישראמיש השקעות בע"מ" שהוקמה בשנת 2006 ופעילה במגוון תחומי השקעה ובנייה, בין אם בפרויקטים מסוג תמ"א 38, עסקאות קומבינציה, פינוי בינוי וכמובן הריסה ובניה מחודשת. החברה נחשבת לבין החברות המובילות כיום באזור המרכז, כאשר זיכתה את עצמה בפרס מצטייני בנייה לשנת 2011 ו2014 מטעם התאחדות בוני הארץ. חברה לא פחות מוצלחת היא חברת "ארביב פנדג'ר", השמה דגש על ערכי מפתח מובילים בעולם הבנייה כמו לוחות זמנים, בטיחות, מקצועיות וכמובן אמינות. כיום חברת ארביב פנדג'ר מנהלת פרויקט ברחוב השר משה 24, תוך כדי חבירה אל בעלי מקצוע המובילים בעולם הנדלן, החל מאדריכלים, מהנדסים ועד אל קבלנים. 

קרדיט תמונה: FREEPIK

חברות נוספות בעיר רמת גן

העיר רמת גן נחשבת לבין הערים המובילות בקידום של פרויקטים תחת התחדשות עירונית, על כן ישנם עוד חברות מעולות המבקשות לקחת חלק בהליך השינוי שמתקיים בעיר. אחת מהן היא קבוצת מזרחי המתמחה בפרויקטים של מסחר, מגורים, תעשייה ותיירות וכיום פועלת בעיר רמת גן בשני פרויקטים שונים. החברה בעלת וותק של מעל לשישים שנים ונחשבת לבין החברות המקצועיות והמובילות בתחום הבנייה כיום בישראל יחד עם עמידה בתקנים בינלאומיים וסיווג בניה ג 5 (בלתי מוגבל).

- פרסומת -

חברה נוספת הפועלת בעיר רמת גן היא חברת "מימד", המציעה מעטפת מושלמת לפרויקטים כמו התחדשות עירונית כמו בקרה והליך של הבניה ועד אל הכנת תיקי דיירים ועיצוב דירות לדוגמא עבורם.