צבי סוכות הושבע לכנסת

פעיל הימין, תושב יצהר, צבי סוכות, הושבע היום כחבר כנסת מטעם מפלגת הציונות הדתית לאחר ששר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ, התפטר במסגרת החוק הנורווגי

כחלק מדיון מליאת הכנסת שכלל נאומי בכורה והצבעות על הצעות חוק ממשלתיות, בתחילת הדיון נכנס חבר הכנסת צבי סוכות והצהיר אמונים למדינת ישראל ולחוקיה.
כזכור, ביום ראשון האחרון שר האוצר בצלאל סמוטריץ התפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי.
במהלך ישיבת הסיעה בתחילת השבוע יו"ר מפלגת הציונות הדתית ושר האוצר בצלאל סמוטריץ התייחס לכניסתו של סוכות לכנסת ואמר: "צבי הוא שחקן נשמה נהדר שמצטרף לנבחרת, צבי אתה תראה שזאת הנבחרת הטובה ביותר בכנסת ישראל, גם ברמה הערכית והאידיאלוגית וגם ברמה החברית והמפרגנת. אין לי ספק שאתה תבלוט בכנסת ישראל ותעשה כאן המון טוב".

קרדיט תמונה: שגיב כהן

צבי סוכות הוא תושב יצהר, נשוי לחיה ואב לחמש בנות. בעברו שימש כדובר הישוב יצהר ובשנים האחרונות אף כיהן כיועצו הקרוב של ראש מועצת שומרון יוסי דגן. במקביל הקים גם את תנועת אמונים שבמסגרתה יזם את פרויקט "שישי ציוני" שעסק בחיזוק הנוכחות היהודית במקורות המים ביהודה ושומרון בתיאום מלא עם כוחות הביטחון, והביא מאות מטיילים מידי שבוע למעיינות שסבלו מהשתלטות ערבית.

כזכור, כחודשיים לפני הבחירות לכנסת התקיימו לראשונה פריימריז במפלגת הציונות הדתית, בהם התמודדו שישה עשר מועמדים מכל גווני הציונות הדתית. גם צבי סוכות הגיש את מועמדותו והצליח להגיע למקום החמישי, מיד אחרי חברי הכנסת המכהנים. בעקבות הסכמי האיחוד עם מפלגת עוצמה יהודית ומפלגת נועם הוא נדחק לאחור, וכאמור היום הושבע לכנסת.

- פרסומת -

עם יציאתו מההשבעה מסר צבי סוכות: אני נרגש מהזכות לשרת את עם ישראל מהכנסת. כאן נקבעים החוקים וזו זכות גדולה עבורי לא רק לפעול לפי כללי המשחק, אלא גם לקחת חלק ביצירתם