ציוד לשיפוצניק – כל הציוד שחובה בשבילך

tools on a dark wood background. tinting. selective focus

ציוד לשיפוצניק – כל הציוד שחובה בשבילך

תחום השיפוצים הוא תחום רחב מאוד, כל שיפוצניק יודע שתחום העיסוק שלו הוא רחב מאוד ולכן הוא מצריך מלבד ידע נרחב גם כלי עבודה רבים ומגוונים. השיפוצניקים אוהבים לבחור חנות מסוימת עליהם הם סומכים ובה הם רוכשים את הציוד שלהם, אמנם לא תמיד בכל חנות יהיה את כל הציוד ולפעמים יש צורך לנדוד בין החנויות כדי למצוא את כלי העבודה האיכותיים ביותר. 

ציוד חובה של שיפוצניקים

ישנם כמה וכמה סוגים של כלי עבודה לשיפוצניקים המסודרים בדרך כלל לפי סוגים במחלקות שונות:

  • הסוג הראשון הוא הציוד האישי – ישנם פריטים אישיים המשמשים את השיפוצניק וכן את הפועלים שלו – לדוגמא, אביזרי בטיחות כמו נעלי עבודה, מגני ראש בטיחותיים וכן אפודים המחזירים אור עבור שעות החשיכה ועוד אביזרים שנועדו לשמור על בטיחותו של השיפוצניק שהיא כמובן חשובה מכל.

  • הסוג השני הוא כלי עבודה חשמליים – הקדמה הביאה אתה טכנולוגיות רבות המשמשות את ענף השיפוצים ועזרו לשדרג את הביצועים של השיפוצניקים, אם זה קונגו רב עוצמה, מברגה אימפקט, מסורים חשמליים או מקדחות. הכלים הללו נועדו לבצע פעולות אשר קשות לביצוע עבור בני האדם ולכן מטבע הדברים הם צוברים בלאי ויש לחדש אותם מדי פעם.

  • הסוג השלישי הוא כלי עבודה ידניים – מטבע הדברים מחירם זול יותר אולם יש להם שימוש רב במהלך עבודות השיפוצים, בהם המסורים, הפטישים, מפתח שבדי, צבת ועוד רבים. כמו כן ישנם כלי מדידה שנועדו לאפשר עבודה מדויקת כמו הפלס והמטר

ציוד נוסף עבור שיפוצניקים

- פרסומת -

ישנם עוד כמה סוגים של פריטים שאינם דווקא כלי עבודה אך הם אמורים להיות ברשותו של השיפוצניק לצורך השלמת עבודתו, בהם כלי סניטציה כמו צינורות, כיורים, ברזים ועוד. כמו כן ישנו ציוד עבור התעסקות במערכות החשמל – שנאים, מפסקים, ארונות חשמל ועוד פריטים המשמשים את השיפוצניק כאשר הוא מתעסק בעבודות הקשורות לרשת החשמל. בנוסף, בהרבה מן השיפוצים עושים גם ריצוף, עבור ריצוף נדרש השיפוצניק לכלי מדידה וחיתוך, חומרי מילוי כמו רובה, חצץ, רשתות ברזל ועוד דברים הדרושים כדי לעשות את מלאכת הריצוף באופן מושלם.