צימר בצפון – למי זה מתאים ולאיזה סגנון של חופשה?

צוק הארבל
צוק הארבל. צילום: דייב הרינג, unsplash

הצימרים הפכו בשנים האחרונות לפתרון לינה, המושך אליו רבים. אפשר למצוא אותם במקומות רבים בארץ, אך בעיקר באזור הצפון. צימר בצפון מעמיד לרשות הנופשים בו נוחות מרבית, לא מעט פינוקים פעמים רבות וגם מתקנים שונים. ישנם צימרים מושקעים, הנחשבים ליוקרתיים, וישנם צימרים פשוטים וצנועים יותר. ישנם כאלה שמציעים מבחר רחב מאד של מתקנים, בעוד שאחרים בסיסיים מאד. כל אחד יכול למצוא צימר בצפון בהתאם לסגנון החופשה שבה הוא מעוניין וגם בהתאם לתקציב שברשותו. למי מתאימים הצימרים שבצפון, ובעיקר גם לאיזה סוג וסגנון של חופשה? התשובה, במאמר הבא.

אם אתם מתכננים חופשה ורוצים לנפוש בצפון הארץ חפשו צימר בצפון באתר צימרס ותהנו מצימרים בצפון עם חוות דעת אמיתיות ומחירונים לעונה רגילה ועונת שיא, מאפייני מתחם ופירוט מלא!

לחובבי הטבע

צימר בצפון מתאים לחובבי הטבע, לאלה שרוצים לשלב טיולים רגליים במהלך החופשה שלהם או לאלה שרוצים לקום בבוקר ולראות סביבם נופים משגעים. את הצימרים שבצפון אפשר למצוא באזורים שונים: בגליל המערבי, ליד הכנרת, ברמת הגולן ועוד. חלקם קרובים מאד למקורות מים, אחרים על הרים גבוהים, ישנם כאלה שנמצאים בתוך הערים הגדולות וגם לא מעט צימרים שנמצאים במקומות מבודדים, רחוקים יותר. מי שרוצה לצאת לטיולים, שרוצה ליהנות מהטבע הנהדר שמציע הצפון, צימר הוא ללא ספק מקום לינה מתאים.

- פרסומת -

לחובבי הפינוקים

צימר בצפון מתאים גם למי שאוהב פינוקים! שלא כמו מקומות לינה אחרים, הצימר מעמיד לרשות השוהים בו מבחר רחב של מתקנים, ההופכים את החופשה למפנקת ולמהנה עוד יותר. למשל, אפשר למצוא צימר בצפון שיש בו בריכת שחייה פרטית, העומדת לרשות השוהים בצימר. אפשר למצוא צימר שיש בו ג'קוזי ואפילו סאונה לרשותם של האורחים. ישנם צימרים בצפון שיש בהם סלון עם מערכת קולנוע ביתית מושקעת וגם כאלה שמציעים לאורחים מטבח מאובזר עם כל מה שצריך כדי להכין ארוחה טובה.

למי שמעוניין בפרטיות

במקום להזמין חדר בבית מלון ובמקום לחלוק את כל המתקנים שבו יחד עם עוד המוני נופשים, אפשר להזמין צימר בצפון שמציע פרטיות מלאה. רבים מחפשים פתרון לינה כזה, שבו יוכלו ליהנות מזמן איכות עם בן או בת הזוג וגם מפרטיות רבה. את הפרטיות הזו לא תמיד ניתן להשיג בבתי המלון, ובמיוחד בגדולים שבהם. הזמנת צימר בצפון מאפשר לנופשים, בין אם אלה זוגות צעירים, זוגות מבוגרים או אפילו קבוצה של כמה חברים לבלות כמה ימים ביחד ללא הפרעה. ימים שבהם יוכלו ליהנות מהצימר עצמו ומכל מה שהוא מציע וכן גם ממה שיש בסביבה.

לסיכום

ניתן לראות שצימרים אלה יכולים להתאים לסגנונות שונים של נופשים ובעיקר לאלה שרוצים לחוות כמה שיותר מהצפון וממה שהוא מציע. לפני שמזמינים את הצימר כדאי להשוות מחירים וגם לבדוק מה יש בכל צימר. חשוב לבדוק גם מה נמצא סביבו והאם ישנן פעילויות, שאפשר לשלב במהלך החופשה.

כתבה זו נכתבה על ידי פורטל הצימרים "צימרס" המציג מקומות אירוח עם חוות דעת אמיתיות!