קורסים ולימודי הכשרה במקצועות קודש

האדם הדתי והחרדי זקוק לפרנסה בדיוק כמו רעהו במגזר הכללי. למרות שרבים מעדיפים להמשיך להסתופף באוהלה של תורה ולהסתפק במלגה הקטנה שהם מקבלים מטעם משרד הדתות, עדיין ברוב או אפילו בכל המקרים – אין הקומץ משביע את הארי ואדם אל באמת יכול להתפרנס ממלגת כולל זעומה.

זו הסיבה שרבים אכן מחפשים אפיק פרנסה כלשהו. העניין הוא שברוב המקרים האדם הדתי או החרדי שואפים להישאר במסגרת של קודש ושל מלאכות הקשורות לדת. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים אצלינו במכון.

כשתקראו אודות מכון עליה תגלו את האפשרויות הרבות הנפרסות בפניכם כאשר למעשה כל בן תורה עשוי למצוא מענה ולמצוא לעצמו מקצוע שמעניין אותו ובתחום שהוא רואה בו ומוצא בו עניין. הוא כמובן יוכל גם להתפרנס אחר כך היטב מתחום שיש בו שליחות ומטרות קדושות.

קורסים למקצועות קודש – מה זה כולל?

כאשר אנחנו מדברים על קורסים במקצועות קודש אנחנו למעשה מדברים על מגוון קורסים ורשימה ארוכה של אפשרויות.

  • קורס מוהלים – בכל יום נולדים אלפי תינוקות בישראל. כל הזכרים בני העם היהודי אמורים לעבור ברית מילה ביום השמיני ללידתם. כדי לבצע את ברית המילה חייבים לנות אל מוהל מוחה שיש לו את ההסמכה לערוך בריתות מילה. אחרי הכול מדובר בתחום שנדרש בו הרבה ידע, הרבה מקצועיות וגם הרבה פרקטיקה שנרכשת עם הזמן. בקורס מוהלים מסודר מקבל המוהל שבדרך את כל הידע והכלים הנדרשים לצד ניסיון מעשי בשטח.
  • קורס כתיבת סתם – כל יהודי זקוק לזוג תפילין החל מגיל בר מצווה. הוא גם מתקין מזוזות על כל פתחי הבית ובבית הכנסת הוא זקוק לספר תורה כשר ולמגילות כשרות. את כל אלו כותב סופר הסתם. מדובר בכתיבה ידנית שדורשת הקפדה רבה על הלכות ועל דיוקים בכל אות ותג.
- פרסומת -

קורס כתיבת סתם מעניק למעשה את כל הכלים.

  • קורס שוחטים – היהודי רשאי לאכול בשר. אך זה בתנאי שהוא ישחט את הבהמה כדין. הלכו השחיטה הן הלכות מסועפות כאשר מה שעומד מאחורי הכול זו מניעת צער בעלי חיים. השחיטה חייבת להיעשות בעזרת סכין שחיטה מיוחד ובמיקום ספציפי בגוף הבהמה וזאת על מנת למנוע כאב מיותר וצער של הבהמה.
  • קורס שיפוץ תפילין – שיפוץ תפילין זה גם מקצוע נדרש בקרב העם היהודי ואדם שלומד לעשות את זה יכול גם כן להתפרנס היטב ממקצוע נחשב.
  • קורס מסדרי קידושין – כדי להיות מסדר קידושין צריך ללמוד. חייבים להכיר את כל ההלכות ולדעת לבצע את העבודה בצורה נכונה שתענה על כל דרישות וכללי ההלכה. 

בקורס מקבלים את כל הכלים הנדרשים לכם.

יש עוד קורסים בנושאים נוספים ואם באמת מעניין אתכם לצאת לדרך רוחנית חדשה שיש בה שליחות, פנו אלינו. שווה בהחלט!