רבנים בימין: אולמרט מביא שואה חדשה

הרב וולפא. ראש הממשלה משתף פעולה עם הנאצים של ימינו

התקפות חסרות תקדים בימין כנגד פגישתו של אולמרט עם אבו מאזן ערב יום השואה.

טולי פיקרש 16/04/2007

התקפה חריפה וחסרת תקדים של ועד 'רבני המטה העולמי להצלת העם והארץ' נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט, בעקבות פגישתו ביום ראשון עם יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

בהודעה החריגה בחריפותה שפרסם יו"ר המטה הרב שלום דב וולפא, נאמר כי "אולמרט חבר למכחיש השואה אבו מאזן כדי להביא שואה חדשה. במעשיו החמורים אולמרט מסייע לנאצים החדשים להקים מדינת טרור עם השקפות נאציות על כל יהודה ושומרון".

- פרסומת -

הרב וולפא התייחס גם לדברי אולמרט כי רבים בעולם עדיין מכחישים את השואה ואמר כי "מה הפלא שיש מכחישי שואה כאשר ראש ממשלת ישראל משתף פעולה עם הנאצים של דורנו שהקימו מנגנון אדיר להשמדת ישראל, נפגש עם מכחיש שואה ונותן לפלשתינאים להקים תשתית להרס וחורבן עם ישראל בארצו".

קמפיין אוטובוסים ענק: מדינה פלשתינאית אסון לישראל.

המטה העולמי להצלת העם והארץ' יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי תחת הכותרת 'מדינה פלשתינית אסון לישראל', בעקבות שיחות אולמרט – אבו מאזן.

ראשי המטה אומרים כי הקמפיין יימשך לאורך חודשים, בתחילה באוטובוסים ובקרוב בשלטי חוצות ופרסומים בכל המדיות.

בתוך כך, בימין לא נותרו אדישים להכרזתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט כי הוא מביע נכונות לנהל מו"מ עם מדינות ערב על בסיס היוזמה הסעודית. ח"כ צבי הנדל (איחוד לאומי- מפד"ל) אמר כי "מהלכיו הפתטים של אולמרט והמאמצים הבלתי נלאים להיהפך לאתרוג הבא, מהווים סכנה מוחשית לקיומה של ישראל". הנדל הוסיף כי "למרות הרחמים עליו בשל הבוז שהציבור רוחש כלפיו, התנהלותו של אולמרט כל כך מסוכנת שפשוט אסור לשתוק וטוב יעשה אם יביא להקדמה מיידית של הבחירות".

גם בליכוד אמרו כי "לממשלת אולמרט הכושלת, שאיבדה מזמן את אמון הציבור, אין לגיטימציה ציבורית לבצע מהלכים מדיניים כלשהם". לדברי הליכוד, "אלו פרפורי גסיסה פוליטיים של ממשלה שנכשלה בכל תחום".

ח"כ אורי אריאל (איחוד לאומי- מפד"ל)התייחס לפרסומים על הסכמת ראש הממשלה לחידוש חימוש הרשות הפלשתינית ואמר כי מדובר ב"שיא חדש בהפקרות ובשחיתות שראש הממשלה מוביל בכל התחומים". לדבריו, "זו הזמנה לטרור ואולמרט סרב ללמוד דבר מהעבר הקרוב והרחוק, שנשק בידי אויבינו- בסוף תמיד יופנה נגדנו".